Aprók nagyban - 09.04.

Battlefield 3: Armored Kill, Aliens: Colonial Marines, WWE 13, Xbox 720 és némi okosítás a keddi aprókban...

Aprók nagyban - 09.04.

Pachter szerint 2014-re tolódhat az Xbox 720

Egyre több irányból halljuk, hogy a következő generációs konzolok már jövőre megérkezhetnek, elsőként valószínűleg a Microsofttól. A legtöbben persze a 2013-as ünnepi szezont tippelik megjelenési dátumnak, ami a hozzánk hasonló egyszerű halandók számára logikusnak tűnik. Michael Pachter, a Wedbrush neves piaci elemzője azonban másként gondolja. Az úriember először is elmondta, a Nintendo jövő héten jelenti be a Wii U indulási dátumát és árát, melyet ő személy szerint 299 és 349 dollár közé tippel. Ezt követően azonban már ő is sötétségben tapogatózik, hiszen a Sony és a Microsoft eddig nem mondott semmit, azt azonban valószínűsíti, hogy a 2013-as ünnepi szezon helyett a Microsoft áttolhatja 2014 tavaszára a konzol startját, hogy egy sokkal nagyobb készlettel tudják kiszolgálni a hardcore játékosréteg felől mutatkozó, vélhetően elsöprő keresletet.

WWE '13 - Mike Tyson beszél

Az új előzetesben a bokszoló-legenda beszél a WWE-ben eltöltött idejéről. Aki kérdez: Paul Heyman, hivatásos WWE-menedzser, kommentátor és újságíró. A WWE '13 októberben jelenik meg Wii-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, és természetesen Tyson is játszható karakter lesz benne.

Gearbox - a Borderlands sikere miatt dolgozhattak az Aliens-játékon

Randy Pitchford, a Gearbox vezetője elmondta, valamilyen szinten a Borderlands sikere tette lehetővé, hogy teljes erőbedobással tudjanak dolgozni a SEGA számára az Aliens: Colonial Marineson. Hiába van azonban szó más cég szellemi termékéről, Pitchford biztosított mindenkit, hogy a Gearbox kizárólag olyan projekteket vállal el, melyekbe bele tudják tenni a szívüket és a lelküket, és a sajátjuknak tudják tekinteni. Ez történt a Half-Life esetében is, ahol annyira tetszett nekik a játék, hogy hozzá akartak tenni valamit, egy más szemszögből szerették volna megmutatni az eseményeket.

De Pitchford szerint ez a helyzet a Halo-val is, melynek a PC-s portolását végezte a Gearbox. A srácok annyira megszerették a játékot Xboxon, hogy mindenképp el akarták hozni PC-re, és mindenképp szerettek volna köré építeni egy online infrastruktúrát, hogy megmutassák, mennyire jó is a Halo többjátékos része. A Gearbox-vezér egyébként mostanában amellett is kampányol, hogy a játékokat igenis művészeti alkotásként kell kezelni, és így azok ebben az esetben bármilyen témát bemutathatnak. Példának a Tomb Raider azóta szétcincált előzetesét hozta fel, melyben egy implikált erőszaktételt mutattak a fejlesztők. Pitchford szerint ha a videojátékok a művészetek egyik formái, akkor nem igazán követhetnek el "gondolati bűnöket", hanem bátran tükrözhetik a társadalom problémáit - ráadásul úgy véli, a Tomb Raider igazából csak nyert az egész felháborodáson, hiszen most többen beszélnek a játékról, mint valaha.

Elrajtolt a Battlefield 3: Armored Kill

A PlayStation 3-as Battlefield Premium előfizetők számára a mai naptól elérhető az Armored Kill DLC, mely főként a járműves harcre fókuszál. Ennek megfelelően kapunk hat új harci szerkezetet, 4 új pályát és a Tank Superiority játékmódot. Az Xbox Live-ról a Premium-tagok szeptember 11-én húzhatják majd a csomagot.

Új projekten dolgoznak a Ghost Recon: Future Soldier fejlesztői

Egyelőre csak egy rövid twitteres üzenetben közölte a Ubisoft Paris, hogy már egy új projekten dolgozik, melyet hamarosan be is jelent. A hamarosan később "nagyon hamarosan"-ra, még később pedig "még ezen a héten"-re módosult. Lehet izgulni.

Frank Gibeau ismét okosít

Az EA Labels vezetője, Frank Gibeau mostanában többet nyilatkozik, és ad interjúkat, mint korábban pár hónap alatt összesen. Ezúttal két témát is érintett, melyek közül az egyik az új címek bevezetése a jelenlegi konzolgeneráció végén - ami szerinte nem túl jó ötlet. Az úriember elmondta, ezt az időszakot arra kellene használniuk a kiadóknak és a stúdióknak, hogy a már meglévő címeikkel próbáljanak újítani, azokat próbálják tovább csiszolni, és a nagy új neveket inkább a következő konzolgeneráció elején dobják be. Szerinte a legtöbb és legnagyobb új játék mindig az új generáció első 2 évében érkezik. Persze azt ő sem állítja, hogy egy-egy friss cím ne lehetne nyereséges most, azt viszont igen, hogy ebben az időszakban nem tudnak már igazán átütő sikert elérni.

A másik általa érintett téma a játékok és a játékipar fejlődése volt. Gibeau büszke arra, hogy az Electronic Arts együtt tudott fejlődni a közönségével, és lépést tudott tartani abban a káoszban, ami a játékipart uralta, és uralja még most is. Ennek az egyik legfontosabb jele, hogy az EA Labels főnök egyetlen olyan címnek sem adott zöld utat, amely ne tartalmazna valamilyen multiplayeres komponenst - vagyis az EA-től nem fogunk már klasszikus egyjátékos anyagokat látni. Örömhír viszont, hogy Gibeau úgy véli, a káosz hamarosan elül, és a következő generáció beköszöntével a játékok új aranykora érkezik majd el.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward