Aprók nagyban - 09.03.

Black Ops 2 gépigény, könnyű mód a Dark Soulsban, Halo 4 motion capture, és még sokkal több a hétfői aprókban...

Aprók nagyban - 09.03.

Ilyen gépen fut el a Call of Duty: Black Ops 2

Érdemes megemlíteni, hogy az Activision nem győzi hangsúlyozni, mennyi energiát fektetnek a Black Ops 2 PC-s verziójába. A motor továbbfejlesztett verziója képes kihasználni a DirectX 11 bizonyos lehetőségeit, és ezzel méginkább tehermentesíteni a processzort a különböző feladatok alól, de akad majd számos olyan grafikai effekt is, melyek szintén nem lesznek jelen a konzolos változatokban. Ezen kívül a sorozat nem támogatja többé a Windows XP operációs rendszert. Mindezek tükrében a minimum konfiguráció a következők szerint alakul:

OS: Windows Vista (SP2) vagy Windows 7

CPU: Intel Core2 Duo E8200 (2,66 GHz) vagy AMD Phenom X3 8750 (2,4 GHz)

Memória: 2 GB (32 bites operációs rendszerrel) vagy 4 GB (64 bites operációs rendszerrel)

Videokártya: NVIDIA GeForce 8800GT (512 MB) vagy ATI Radeon HD 3870 (512 MB)

[bold]The WarZ - PAX Prime-előzetes

[/bold]

Előkerült a The WarZ néven készülő, komoly hangvételű, realisztikusnak szánt zombis MMO PAX-os előzetese is. Meg kell hagyni, habár rengeteg zombis anyag érkezik mostanában és a közeli jövőben, azért a The WarZ egyelőre különösen kívánatosnak és eltérőnek tűnik a konkurenciától.

 

720p-ben fut a Nintendo Wii U-s Mass Effect 3

A Nintendo Power magazin aktuális számában szellőztette meg, hogy az Xbox 360-as és PS3-as verzióval ellentétben a Mass Effect 3 Wii U-s portja 1080p-ben fut majd. A rajongók nagyon megörültek a hírnek, és rögtön a Wii U hardveres fölényét képzelték bele a dologba, azonban a portolást kezelő stúdió, a Straight Right tisztába tette az ügyet. Maga az ügyvezető, Tom Crago árulta el, hogy a nintendós változat is legfeljebb 720p-s felbontást, vagy annál kisebbet támogat.

FIFA 13 - sosem lesz keresztplatformos játék

Tipikusan a FIFA az egyik olyan cím, mellyel kapcsolatban sokszor felmerül, hogy a különböző platformokon miért nem lehet egymás ellen játszani. A FIFA executive producere, David Rutter elmondta, hogy habár bizonyos szolgáltatásokkal, mint például az EA Sports Football Club, igyekeznek megteremteni annak a lehetőségét, hogy az egyes platformok között lehessen megosztani dolgokat, kereskedni és hasonlók, ráadásul úgy véli, ebben remek partner volt mind a Sony, mind a Microsoft, mind pedig az Apple, ám ettől függetlenül, egyáltalán nem tud olyan időt elképzelni, amikorra valóra válhatna, hogy az Xbox, a PlayStation és a PC között igazi keresztplatformos játék jöhessen létre.

Videoblogon a Ratchet & Clank: Q-Force

Az EU-s Sony Blog úgy gondolta, hogy mikrofon- és kameravégre kapja az Insomniac Games munkatársait, hogy így egy kicsit többet megtudhassunk a készülő játékról. A Q-Force lesz a sorozat 10. darabja, ami PS3-ra és PS Vitára jelenik meg ősszel.

Easy módot fontolgat a Dark Souls atyja

A Demon Souls, és utódja, a Dark Souls nem éppen egyszerű játékok. Sőt, sokan pont azért szerették, mert igazán hardcore, brutális nehézséget nyújtott mindkét példány. A játék vezető fejlesztője, Hidetaka Miyazaki viszont úgy véli, a nehézség talán túl sok ember számára eltántorítóan hat, és inkább ki sem próbálják a Dark Soulst: "Én személy szerint azt szeretném, hogy a játékaimat ne nehézként jellemezzék, hanem úgy, hogy különösen kielégítő élményt nyújt. Valójában a nehézségen keresztül szeretném megjutalmazni a játékosokat, hogy úgy érezzék, tényleg elértek valamit. Ezzel együtt viszont meg kell hagyni, hogy a Dark Souls talán túl sok ember számára túl nehéz, és ez elrettentően is hathat." - mondta a mester. Miyazaki azonban egyelőre nem tudja eldönteni, hogy építsen be egy könnyebb fokozatot, vagy inkább próbálja meg kommunikálni a játékosok felé, hogy miért is ilyen nehéz az anyag. Ráadásul úgy érzi, a Dark Sould érdekes mechanizmusokkal és játékelemekkel éri el a nehézséget, nem ötlettelen és egyszerű módon, ahogy a legtöbb mai cím.

Újabb jelek mutatnak a Valve-féle hardverre

A Valve most éppen egy új álláshirdetésen keresztül keres ipari tervezőt. Az álláshirdetés szerint a sikeres jelölt egy világszínvonalú, elektronikai, mechanikai és szoftveres mérnökökből álló csapathoz csatlakozna, akik célja, hogy mind a hardver, mind pedig a szoftver tekintetében egy újfajta szórakoztatási élményt hozzanak létre. Az álláshirdetés később kitér arra is, hogy a már bejáratott irányítási metódusok elavultak, s még az alapnak számító egér és billentyűzet sem változott az évek során, ezzel igazi űrt hagyva a piacon, melyet a Valve igyekszik betölteni. Az tehát már biztos, hogy a cég valamiféle hardveren dolgozik, a kérdés már csak az, hogy min: érkezik a Steam-konzol, vagy a Gabe Newell által már említett viselhető hardver?

Halo 4 - motion capture és színészek

Nem kevés energiát fektet a 343 Industries a Halo 4 motion capture munkálataiba, a színészek valószínűleg komoly túlórában dolgoztak az elmúlt pár hónapban. Ebben a témában adott ki a stúdió egy 10 perces mini-dokumentumfilmet, mely alant megtekinthető.

 

 

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward