Aprók nagyban - 07.26.

Transformers: Fall of Cybertron, Darksiders II, Total War: Shogun 2, Dishonored, Crysis 3 és friss hírek garmadája rovatunk mai felvonásában...

Aprók nagyban - 07.26.

Újra csúszik a Sniper: Ghost Warrior 2

A City Interactive bejelentette, hogy ismét elcsúsztatja a Sniper: Ghost Warrior 2 megjelenési dátumát. Mindezt azután, hogy július elején elmondták, augusztus. 21-e helyett október. 9-én fog megjelenni a játék. A hivatalos új időpont január 15-e.

Nem-tradícionális irányítás a hardcore játékokban

Jade Raymond, a Ubisoft Toronto vezetője elmondta, szeretné, ha a különböző egyedi irányítási metódusok (mint például a Kinect) jobban beépülnének a hardcore játékokba. Példának olyan funkciókat hozott, mint a kihajolás megvalósítása, és egyéb, természetes mozgások beépítése. Szerinte azonban a technika még nem igazán tart ott, hogy ilyeneket rendesen felhasználhassanak egy hardcore játékban - ezzel tehát gyakorlatilag elismerte, hogy a Kinectet nem igazán tartja megfelelőnek erre a célra. A hölgynek egyébként komoly kívánságai vannak a jövőre nézve: Star Trek-rajongóként szeretné, ha holodeck-szerű játékos szobák is lehetnének majd, melyek segítségével sokkal könnyebb lenne beolvadni a játékok világába, és persze az irányítás is egyszerűbbé válna. Az irányítás nehézsége egyébként szerinte nagy probléma: a modern kontrollereken rengeteg a gomb, és nehéz elsajátítani a játékok kezelését azoknak, akik egyébként nem foglalkoznak ilyenekkel, sőt még azok számára is akik régebben, mondjuk a Commodore 64-es időszakban még aktív játékosok voltak.

Transformers: Fall of Cybertron screenshot-áradat

Az Activision egy raklapnyi képlopatot helyezett el az interneten, melyek egyaránt mutatják a  Transformers: Fall of Cybertron single player és multiplayer módjait. A további képek megtekinthetőek itt.

Darksiders - eredetileg 4-fős kooperatív játék lett volna

A Vigil eredetielg 4 fős kooperatív játéknak tervezte a Darksiderst - árulta el Haydn Dalton, a Darksiders 2 vezetője tervezője. Számukra - és számunkra is - remekül hangzott az ötlet, hogy az apokalipszis négy lovasa együtt kaszabol, ám végül elvetették a dolgot, főként azért, mert nem nagyon rendelkeztek konzolos tapasztalatokkal, így inkább biztosra akartak menni. A második résznél szintén felmerült a kooperatív lehetősége, de itt már attól féltek, hogy megbolygatnák a rajongók által megkedvelt formulát. Ráadásul egészen máshogy kellene megtervezniük a pályákat is, valamint a fejtörőket is, azokat ugyanis egy játékosra találták ki. Illetve felmerül a probléma fordítottja is: mi történne, ha négy játékosra tervezték volna őket, és valaki egyedül szeretné tolni a Darksiders II-t? A Vigil tehát nem jut dűlőre a co-op móddal, de Dalton elmondása szerint még mindig foglalkoztatja őket a dolog.

Growlanser: Wayfarer of Time - előzetes a nyugati megjelenéshez

A játék már tavaly augusztusban megjelent Japánban PSP-re Growlanser IV: Over Reloaded néven, ami egyébként a korábbi PS2-es játék felújított változata volt. Most pedig újra felújították, és Growlanser: Wayfarer of Time néven megjelenik nyugaton is, ami egy olyan esemény, amire nem sokan számítottak korábban. Mindenképpen érdemes lesz ránézni, a rajongók szerint ugyanis a sorozat legjobban sikerült darabjáról van szó.

 

Multiplayer-programozót keres a CD Projekt RED

A CD Projekt nagyon elfoglalt: jelenleg öt játékon dolgozik a cég, melyek közül két AAA-kategóriás, egy AA-kategóriás, és két A-kategóriás. Ezen kívül keményen munkálkodnak egy újgenerációs játékmotoron PC-re és konzolokra, most pedig egy friss álláshirdetés felvetette azt is, hogy a többjátékos lehetőségek felé is kacsintgatnak. Az álláshirdetésből kiderül, hogy a jelentkezőnek kell majd felmérnie, milyen módon lehet beépíteni a Red Engine-be a többjátékos részt, és hogyan kell a motor többi részét módosítani ahhoz, hogy minden zökkenőmentesen menjen. A szerencsés jelentkező ráadásul a jövőbeli CD Projekt engine fejlesztésében is részt vesz majd.

Lehet jelentkezni az új Xbox Live frissítés bétatesztjére

Az Xbox Live előfizetői már jelentkezhetnek a 2012-es dashboard frissítés publikus bétatesztjére. Ahogy mindig, a Microsoft most is a felhasználói élmény finomhangolásában kéri a vállalkozók segítségét, és a cég ígérete szerint a bétában részt vevő konzolok teljesen kompatibilisek maradnak a jelenlegi dashboardot futtató masinákkal. A Microsoft szerint erősen limitált számban kerülhetnek csak be teszterek, ám ha kiválasztanak, egy frissítés automatikusan le fog töltődni a béta megjelenésekor. Az új Xbox dashboardba olyan funkciók kerülnek bele, mint az Internet Explorer, a személyre szabott ajánlatok, és a kategóriák közötti jobb keresés és a tartalmak jobb, egyszerűbb felfedezésének lehetősége.

Total War: Shogun 2 - szentek és hősök

A Sega bejelentette, hogy elérhető a  Total War: Shogun 2 -höz az új Saints and Heroes DLC, ami gyakorlatilag kilenc egyedi, nagyon tápos elit egységet tartalmaz, s mindegyiket használhatjuk egyjátékos és többjátékos módban is.

 

Dishonored - menekülés a Boyle Mansionből

A Dishonored új előzetesében különböző in-game lehetőségeket szemlélhetünk meg, melyek segítségével megléphetünk a minket üldöző őrök elől. A menekülés során nem csak ezek, de a megfelelő természetfeletti képességek kiválasztása is fontos lesz.

 

Crysis 3 - interaktív bemutató, lehetésges Wii U-verzió

Habár korábban Cevat Yerli, a Crytek vezetője elmondta, a CryEngine 3 ugyan futni fog Wii U-n, és több partnerük is dolgozik már a motorral, konkrétan a Crysis 3-at nem tervezik kiadni a Nintendo konzoljára. Később ezt erősítette meg Rasmus Højengaard fejlesztési vezető is, aki szerint a Crysis 3 Wii U-változata egyáltalán nincs a tervek között, és szerinte nem is lenne lehetésges megvalósítani. Most azonban a játék producere, Mike Read azt nyilatkozta: "Nem mondanám, hogy nincs esély a Wii U-s megjelenésre." - majd hozzátette, jeleneg az a fő probléma, hogy a konzol még mindig nem rendelkezik véglegesen belőtt dátummal, a Crysis 3 pedig nyolc hónapon belül a piacra kerül.

Read elmondta, jelenleg is együtt dolgoznak a Nintendóval, de hogy pontosan milyen területen és mivel kapcsolatban, azt már nem árulta el. Mindenesetre fenntartja, hogy bármit hozhat a jövő.

Ezzel párhuzamosan a Crytek kiadott egy interaktív YouTube-videót, melyben a Crysis 3 egyjátékos módjába nyerhetünk betekintést, és mi hozhatjuk meg a fontosabb döntéseket. Ügyes darab.

 

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward