Aprók nagyban - 07.23.

Torchlight II, Worms: Revolution, Virtua Fighter V, PlayStation 3-pletykák, és más érdekességek rovatunk mai epizódjában...

Aprók nagyban - 07.23.

Worms: Revolution - a klasszikus mód

A Team 17 az előző három fejlesztői naplóban bemutatta már gyakorlatilag a Worms: Revolution összes újdonságát, és bizony úgy tűnik, a játék a nevének megfelelően tényleg forradalmat hoz a kukacok világába az új rész. A mostani fejlesztői naplóban bemutatják a single player és a multiplayer játékmódokat. Az előbbi főként arra szolgál, hogy bevezesse a játékosokat az újdonságokba, amit aztán multiplayerben kamatoztathatnának - ha nem lenne a Classic Mode, ahol gyakorlatilag mindent visszaállíthatunk a régebbi Worms-játékok szintjére.

 

Torchlight II - meggyőző számok

A Runic elnöke, Travis Baldree a stúdió hivatalos blogján számolt be arról, hogy a Torchlight II keretrendszere és tartalmi része elkészült, a nyár végi megjelenésig pedig már csak a finomhangolás van hátra. Továbbá, bizonyítandó, hogy a folytatás mennyivel többet nyújt minden tekintetben, mint az előd, közzétett egy infografikát is. A tartalmi fejlődés tényleg elég meggyőzőnek tűnik.

Mégsem a GamesComon jelentik be az új PS3 revíziót?

Habár korábban azt feltételeztük, hogy a Sony a GamesCom 2012 alkalmával mutathatja be a tovább "soványított" PlayStation 3-at, hiszen korábban két hardveres revízióról is a kölni kiállításon rántották le a leplet, a VG247 saját forrására hivatkozva azt állítja, ez mégsem fog megtörténni. A forrás úgy tudja, jelenleg hatalmas raktárkészlet áll rendelkezésre a kurrens modellből, így a Sony nem akarja elkapkodni a piacra dobást. Ezen kívül egy újabb pletyka látott napvilágot, mely szerint a Sony a 4Gb-os Xbox 360 ellenfeléül kihoz egy olcsó, 16Gb-os flash memóriával ellátott modellt is a 4000-es szériából.

Virtua Fighter 5 - tutorial hegyek

A Sega of America feltöltötte YouTube-csatornáját olyan tutorial videókkal, melyek részletesen mutatják be a különböző karaktereket - de ugyanitt megtaláljuk azokat is, melyek a játékmenet alapjairól szólnak. Ha valaki el szeretne mélyülni a játékban, mindenképp hasznos eszközök ezek. Egyet mi is beágyazunk ide:

 

Újabb nagy névvel erősít a THQ

A talpraállással küzdő THQ egy újabb szakmai veteránnal erősítette sorait. A korábban a Relicnél és az Electronic Artsnál dolgozó Ron Moravek ezentúl a gyártásért felelős alelnök, és közvetlenül a cég pár hónapja megválasztott új elnökének, a Naughty Dogtól érkezett Jason Rubinnak jelent.

Nem egészséges a hosszú konzolgeneráció

Nem más, mint a Ubisoft vezére, Yves Guillemot beszélt arról, hogy nincs kifejezetten jó hatással a játékiparra a jelenlegi konzolgeneráció hosszú élete. Az úriember elmondta, a gyártók szempontjából megérti a dolgot, hiszen nagyon költséges egy új hardvert a piacra hozni, azonban ennek a kreativitás látja kárát. Guillemot elmondta, egy új konzolgeneráció elején a vásárlók sokkal nyitottabbak, így ekkor be lehet vezetni számos új címet, nem kell a folytatásokra koncentrálni. Ez ugyan részben megvan most is, de az ügyvezető úgy véli, a konzolgeneráció végén a játékosok látják, hogy barátaik az új Call of Dutyval, vagy az új Assassin's Creeddel játszanak, így ők is inkább azt veszik meg, nem pedig új címbe fektetik a pénzüket.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward