Aprók nagyban - 07.19.

A mai felhozatalból: Battlefield 3, Diablo III, Pro Evolution Soccer 2013, Borderlands 2, Splinter Cell: Blacklist, és számos más játék, érdekesség...

Aprók nagyban - 07.19.

Battlefield 3: Armored Kill - tankok előnyben

Nem is olyan régen jelent meg a Battlefield 3-at a Call of Dutyhoz közelítő Close Quarters DLC, az Electronic Arts máris elkezdte promózni a következőt. Az Armored Kill nem is állhatna messzebb a Close Quarterstől: itt a főszerepet a nagy terek, a tankok, az ATV-k, és az egyéb nehéztüzérségi járművek és eszközök kapják. A csomag szeptemberben jelenik meg, ám a Premium-előfizetők két héttel korábban férhetnek majd hozzá, mint ahogy a decemberi Aftermath, valamint a márciusi Endgame DLC-khez is.

Pro Evolution Soccer 2013 - július 25-én jön a demó

A Konami bejelentette, hogy július 25-én jön a PES 2013 demója, melyben kipróbálhatjuk Németországot, Angliát, Portugáliát és Olaszországot, valamint a Copa Libertadores módban elérhető lesz a Santos FC, az SC International, a Fluminense és a Flamengo.

Borderlands 2 - 58 órás kampány

Steve Gibson, a Gearbox marketingese elmondta, megbíztak néhány, guide-ok írásával foglalkozó embert, hogy vigyék végig a Borderlands 2-t, és számoljanak be tapasztalataikról. Be is számoltak, s ezek szerint a játék körülbelül 58-60 órás kampánnyal rendelkezik. Gibson szerint pontosan ez volt a Gearbox célja: azt akarják elérni, hogy a játékosok úgy érezzék, több tartalmat kapnak a pénzükért, mint más játékok esetében - szó szerint úgy fogalmazott, azt szeretnék, ha a Borderlands 2 a játékosok "hobbija" lenne.

Diablo III - nem csak a védelem miatt kell mindig online lenni

Mike Morhaime, a Blizzard elnöke ma hosszassan nyilatkozott a játékkal kapcsolatos problémákról és észrevételekről. Elmondta, a megjelenés előtt megnézték a Blizzard összes eddigi játékának, valamint a többi PC-s játék eladási mutatóit, és ez alapján számolták ki, mennyi erőforrás kell majd a vásárlók kiszolgálásához. A megjelenés előtt még emeltek is ezen az előrejelzésen, a Diablo III-ra viszont jóval nagyobb kereslet volt annál, mint azt várták. Morhaime úgy véli, a játék most már hónapok óta stabilan fut, ám néhány apróságon továbbra is dolgozniuk kell, többen például még mindig viszonylag magas késleltetésre panaszkodnak. Hasonló a helyzet a játékmenettel is: szerinte a következő patch már elhoz néhány olyan egyensúlybeli változtatást, amit régóta kérnek a játékosok, és továbbra is ezerrel dolgozik a csapat azon, hogy optimális legyen a játékélmény. Az elnök végül kitért arra is, miért kell folyamatosan online lenni a játékhoz: szerinte ez több, mint egyszerű védelem, habár védelemnek nagyon is hatásosnak bizonyult eddig, mert nem tudnak működő törésekről. Sokkal inkább arról van szó, hogy a Diablo III-at a kezdetektől az online élményre építették fel, így a játék gerincét képezi a többi játékossal történő interakció, és az aukciós ház használata.

GamesCom 2012 - augusztus 14-én lesz a Sony konferencia

A Sony lesz az egyetlen a nagy konzolgyártók közül, aki képviselteti magát a GamesComon. A cég ma bejelentette, augusztus 14-én este 7-kor tartják meg a sajtókonferenciát. Egyelőre nem tudjuk, mit várhatunk a japánoktól, azonban érdemes megjegyezni, hogy mind a PS3 vékonyított verzióját 2009-ben, mind pedig az eredeti PSP egy újabb változatát 2011-ben a GamesComon jelentették be. Ennek megfelelően, és a friss pletykák tükrében nincs kizárva, hogy ezúttal az ismét frissített, 4000-es sorszámú PS3-ról rántják majd le a leplet.

Splinter Cell: Blacklist - bővített előzetes

A Ubisoft ismét elővette az E3-as előzetest, azonban azt mindenféle stílusosan elhelyezett információval bővítette ki a játékkal kapcsolatban.

Fortnite - nem zárható ki a DRM

Tanya Jessen, a Fortnite producere elmondta, az Epicnél még nem zárták ki az always-ON DRM lehetőségét, vagyis elképzelhető, hogy folyamatosan online kell majd lennünk a játékhoz. Jessen szerint ez azért sem hátrány egyébként, mert a Fortnite kifejezetten épít a kooperatív módra, ebben lesz a legélvezetesebb. A készítők ugyanakkor figyelnek arra, hogy a magányos farkasoknak is kiemelkedő élményt nyújtson a játék, azonban nekik is lesz lehetőségük arra, hogy drop-in drop-out jelleggel bármikor becsatlakozhassanak a barátaikhoz egy kicsit. Jessen úgy véli, a DRM-mel kapcsolatban hamarosan döntés születik, ráadásul szerinte ennek mibenléte platformtól is függ - ami érdekes megjegyzés, tekintve, hogy a Fortnite-ot PC-exkluzív címként jelentették be.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward