Aprók nagyban - 06.29.

A mai felhozatalból: Max Payne 3 DLC, Blizzard GamesCom-felhozatal, Guardians of Middle-Earth mozgás közben, Halo 4- és Wii U-érdekességek.

Aprók nagyban - 06.29.

Max Payne 3 - Local Justice Pack magyar feliratos előzetes

Július 3-tól lesz elérhető a Max Payne 3 első DLC-je, a Local Justice Pack Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra, PC-re pedig július 17-én érkezik. A csomag többek között tartalmaz három új pályát, egy új fegyvert, egy új tárgyat, és egy új többjátékos frakciót. A megjelenés hetében kedvezményesen vásárolhatjuk majd meg a pakkot: Xbox 360-on 480 MS pontért, PS3-on és PC-n pedig 5,19 euróért.

Blizzard - rengeteg finomság a GamesComon

Míg a Blizzard már évek óta kihagyja az E3-at, a GamesComon rendszeresen jelen vannak, s idén sem lesz ez másként. A cég ma bejelentette, hogy a kölni expón játszható lesz majd a Starcraft II: Heart of the Swarn és a World of Warcraft: Mists of Pandaria - utóbbinak ráadásul itt fogják bemutatni először a teljes renderelt intróját.

Guardians of Middle-Earth - először mozgásban

A Monolith először mutatja meg játék közben a Guardians of Middle-Earth-öt, mely elhozza a MOBA-játékstílust a konzolokra. A legfontosabb kérdés persze, hogy miként működik majd az egyébként jellemzően rengeteg gombot megkívánó műfaj konzolokon? Nos, a Monolith elmondása szerint már egy éve csiszolgatják a kontrolleres irányítást, és a megoldást abban találták meg, hogy leredukálják az aktív képességek számát, melyek más játékokban (például a Dotában) a különböző itemektől jönnek. A Middle-Earth-ben négy használható képességünk lesz, és négy potion slotunk, melyek remekül aktiválhatóak kontrollerről. Ezen kívül az egyik vállgombbal indíthatjuk majd el a hazateleportálást.

Wii U - kevés az erő a több képernyőhöz

Dean Takahashi a VentureBeattől olyan dolgokat tud, amiket más nem. Elmondása szerint a Wii U-val eltöltött órák, és a Nintendo egy E3-as kérdezz-felelek szekciója után egyértelművé vált, hogy a konzol túl gyenge ahhoz, hogy a főképernyő mellett két külső képernyőre is rendereljen - éppen ezért várható, hogy amennyiben két tablet-kontrollert használnak majd a játékosok, akkor lassulások várhatóak, erre a fejlesztőknek fel kell készülniük. A Nintendo azonban ebből is igyekszik kimászni: az E3-on csak olyan játékokat mutogattak, melyeket egy tablet-kontrollerrel és több Wii-kontrollerrel, vagy Pro Controllerrel irányítottak - a cég ezt asszimetrikus játékmenetnek nevezi.

Diablo III - jobb lootok a végjátékban

A Blizzard beélesített egy hotfixet, mely főként a játék legnehezebb fokozatán eső lootokat befolyásolja. Ezek szerint Hell fokozaton Act III-ban és Act IV-ben, valamint egész Inferno fokozaton nagyobb eséllyel esik 63-as szintű item, a bosszok pedig négy Nephalem Valor esetében garantáltal dobnak egy Rare, öt Nephalem Valor megléténél pedig kettő Rare cuccot. A változások teljes listája itt található meg.

Oktató játékokon dolgozik az EA és ESA vegyesvállalata

Az Electronic Arts és az ESA közösen létrehozta a Glass Lab stúdiót, ami nonprofit módon fog oktató jellegű játékokat készíteni, vagy már létező játékokat a célnak megfelelően átalakítani. A cég indulását Bill Gates alapítványa, a Bill & Melinda Gates Foundation, valamint a John D. and Catherine T. MacArthur Foundation támogatta 10 millió dollárral. A tervek szerint a Glass Lab játékaiból érvelést, szisztematikus gondolkodást, és más különleges képességeket fejleszthetnek majd a diákok, így könnyebben érvényesülhetnek majd az egyetemen, s persze később az életben. A tervek szerint a játékokat alacsony áron, vagy ingyen teszik elérhetővé a különböző oktatási intézmények számára.

Halo 4 - eljött a végső fázis

A fejlesztő 343 Industries nekiállt a Halo 4 készítésének végső fázisának - ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy elkezdődtek a masszív túlórák, és mindenki az összes szabadidejében a játékon dolgozik. A stúdió szerint a kampány már az elejétől a végéig játszható, s most a hibák kiirtására és a finomhangolásra helyezték a hangsúlyt. Ezen kívül bejelentettek egy újabb multiplayer pályát, mely a korábbiakhoz hasonlóan szintén havas témájú, és a Longbow névre hallgat.

Electronic Arts - több prémium szolgáltatás a jövőben

Frank Gibeau, az EA Labels vezetője elmondta, a Battlefield Premium nem a Call of Duty Elite ellen jött létre, mintegy válaszként, hiszen a cég már korábban is kínált prémium szolgáltatásokat - például az EA Sports előfizetést. Ugyanakkor úgy véli, az Elite egy kiváló és innovatív termék, ami sarkallta őket, hogy még jobbat készítsenek - s szerinte ez sikerült is, mind tartalom, mind pedig érték tekintetében. Gibeau elmondta, a jövőben újabb prémium szolgáltatások várhatóak az Electronic Arts különböző termékeihez.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward