Aprók nagyban - 06.21.

A mai felhozatalból: Dota 2, Cyberpunk, Gears of War: Judgment, Orcs Must Die 2, Guild Wars 2 és The Last Guardian.

Aprók nagyban - 06.21.

Dota 2 - pénz a tornák szervezőinek

A Valve egy blogposztban fejtette ki terveit a Dota 2-höz érkező in-game Tournament résszel kapcsolatban. Itt a játékosok "jegyeket" vásárolhatnának az adott eseményre, bajnokságra, tornára, ami azt jelentené, hogy élőben, in-game nézhetnék az ott játszott meccseket, vagy visszanézhetnék a replayeket. Az így beszedett pénzből pedig egy részt az esemény szervezője kapna meg. Ez sok lehetőséget tartogat, hiszen így a szervezők akár nagyobb pénzdíjakat is felajánlhatnának, ami több top-csapatot, és így még több nézőt vonzana, színvonalasabbá, rangosabbá tenné a versenyt. A Valve elmondta, ez a rendszer nem azért született, hogy kizárja az ingyenes internetes streameket, vagy rögzített videókat, de a cég úgy véli, lenne vásárlói réteg, akinek a jobb minőség és az események feletti teljes kontroll fontosabb.

Orcs Must Die 2 - július 30-án

A Robot Entertainment bejelentette, hogy  július 30-án jelenik meg az Orcs Must Die folytatása. A tower defense játékokat és a TPS-eket egyesítő anyag új része egy teljesen friss kampányt, több és változatosabb ellenfelet és védelmi eszközt, és egy teljesen átdolgozott fejlesztési rendszert hoz. A legfontosabb újdonság azonban a kooperatív játékmód bevezetése, amit gyakorlatilag mindenki hiányolt az elődből.

Gears of War: Judgment - nehéz lesz

Cliff Bleszinski, az Epic Games design directora egyre inkább kiábrándul a modern játékok könnyűségét látva. Elmondása szerint sok anyag már annyira lineáris és egyszerű, hogy szinte csak QTE-jelenetek egymás után pakolásának tűnnek. Éppen ezért azt nyilatkozta, az új Gears of War-résszel igyekeznek ezt elkerülni: lesz egy casual mód ugyan, ahol szinte meg sem lehet majd halni, az összes többi fokozaton azonban azt ígéri, sokszor fogjuk alulról szagolni az ibolyát. "Ha a játék nem fog megizzasztani, akkor rosszul végeztük a munkánkat." - fejezte be.

Cyberpunk - modernizálják a világot

A CD Projekt ügyvezető igazgatója, Adam Badowski elmondta, a Cyberpunk videójátékban némileg modernizálni fogják a környezetet, hiszen az eredeti világot 25 évvel ezelőtt találták ki. A fejlesztés során szorosan együttműködnek az eredeti papíros szerepjáték alkotójával, Mike Pondsmith-szel, akinek a véleményét szintén kikérték ezzel kapcsolatban.  Pondsmith úgy véli, a Cyberpunk-világnak a közeli jövőben kell játszódnia, és úgy kell kialakítaniuk, hogy a mostani trendek alapján tippelik meg azt, mi lesz akkor. Ő is azon a véleményen van, hogy a világot némileg modernizálni kell, hiszen a 25 éve kitalált környezet nem lenne túl hihető a mostani fiatalok számára.

Guild Wars 2 - stressz teszt jövő héten

Az ArenaNet bejelentette, hogy június 27-én stressz teszteli a Guild Wars 2 szervereit, amire minden előrendelőt szeretettel várnak. A bétában korábban indított karakterek nem vesznek el, így onnan lehet folytatni, ahol legutóbb abbahagytuk.

Diablo III - a digitális vásárlók korlátozva lesznek az elején

A Blizzard a legújabb, 1.03-as patch-csel hozott be egy olyan változást, miszerint a játékot digitálisan megvásárlók az első 72 órában csak a Starter Edition tartalmát élvezhetik majd ki. Ezt azt jelenti, hogy csak az Act I-ben játszhatnak, egésze a Skeleton King legyőzéséig, nem érhetik el semelyik aukciós házat, 13-as szintig fejlődhetnek, a matchmaking csak a többi Starter Editionös játékossal rakja össze őket, és nem készíthetnek karaktert más régiójú szerveren a sajátjukon kívül. A Blizzard szerint erre azért volt szükség, hogy elkerüljék a csalásokat, és az olyan tevékenységeket, melyek rombolhatják a többiek játékélményét.

The Last Guardian - életjel az atyától

Az E3 alatt már beszámoltunk arról, hogy a  The Last Guardian fejlesztése nem állt meg, csak lassabban halad, mint azt korábban tervezték. Most maga az ICO és a Shadow of the Colossus atyja, Fumito Ueda erősítette meg, hogy minden rendben halad, szó szincs arról, hogy törölték volna a játékot. Ueda még tavaly elhagyta a fejlesztőcsapatot, azonban konzultánsként továbbra is dolgozik az anyagon - elmondása szerint minden a szokásos mederben halad, ahogy fogalmazott: "csak a szerződésem szövege változott meg". 

MiiVerse - nem kapcsoldóik a közösségi hálózatokhoz

Habár a Nintendo Wii U rendszere, a MiiVerse maga is egy nagy közösségi hálózat, a japán cég bejelentette, az nem fog külső közösségi platformokhoz kapcsolódni, mint például a Facebook, vagy a Twitter. Ettől függetlenül külső eszközökről, PC-ről, mobiltelefonokról továbbra is tervezik, hogy elérhető lesz a szolgáltatás. Laurent Fischer, a Nintendo Europe marketingese elmondta, a MiiVerse számos okot ad majd a felhasználóknak a kapcsolódásra, azonban ezek között nem lesz semmi forradalmi - példának a videochatet hozta fel. Azt ígérte viszont, hogy minden nagyon egyszerűen használható lesz.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward