Aprók nagyban - 05.09.

Vége az Aliens: Colonial Marines fejlesztőinek, free to play roham a next-gen konzolokon, kirúgták az Assassin's Creed producerét is...

Aprók nagyban - 05.09.

Porosodik a Wii U devkit a Just Cause készítőinél

Az Avalanche Studios alapítója, Christofer Sundberg elárulta, már egy jó ideje náluk vannak a Wii U devkitek, azonban azóta a sarokban fogják a port, mióta megérkeztek. A stúdió célja, hogy minél több embert érjen el a játékaival, ám a Nintendo platformja egyelőre küszködik, és nem éri meg a befektetést. Ami egyébként Sundberg szerint szomorú, mert egy egészen jó platformról van szó.

InJustice - bemutatkozik Batgirl

Nos, a cím eléggé beszédes: újabb DLC-karakter érkezik az InJustice-hoz, mely Batgirlt tartalmazza. Aki Batman női megfelelője. Nagyjából. A "csomag" 400 MS pontért, vagy 3,99 fontnak megfelelő helyi valutáért lesz elérhető.

Egy rakás domaint jegyeztetett be a LucasArts

Röviddel azután, hogy a LucasArts megállapodott az Electronic Arts-szal a következő generációs Star Wars-játékokkal kapcsolatban, a cég elkezdett vadul domaineket regisztrálni. Szokás szerint ezek nem feltétlenül jelentik azt, hogy mindegyikből, vagy akár egyikből is játék készül majd, de spekulációnak kiváló a dolog. A domainekben a következő címek bújtak el: Star Wars Alliance, Star Wars Rebels, Star Wars Wolf Pack, Wolf Pack Adventures, Order 67, Bothan Spies, Gungan Frontier, valamint Wookie Hunters.

Repült az Assassin's Creed producere is

Nem csak a sorozat atyja, az egykor a THQ Montrealhoz távozó Patrice Désilets, de a sorozat régi producere, a szintén a THQ Montreal felvásárlásakor a Ubisofthoz visszakerülő Jean-Francois Boivin is munkanélkülivé vált a minap. Désilets Twitteren fejezte ki együttérzését régi barátjának sorsával kapcsolatban, továbbá elmondta, egyikük sem saját akaratából távozott. "A Ubisoft döntése mindenféle alapot és okot nélkülözött, és célom, hogy elszántan küzdjek a cég ellen a jogaimért, a csapatomért és a játékomért." - zárta Désilets.

Vége a TimeGate Studiosnak

Karma, mondhatnánk. Egyelőre hivatalos megerősítés ugyan nincs, de a Kotaku biztos forrásból úgy tudja, hogy a TimeGate ma korábban hazaküldte minden alkalmazottját, és lehúzta a rolót. A stúdió legutóbb akkor került középpontba, amikor kiderült, hogy a Gearbox hozzájuk szervezte ki az Aliens: Colonial Marines fejlesztését. Ezzel párhuzamosan TimeGate régóta pereskedett már saját kiadójával a Section 8 körül, mellyel kapcsolatban a bíróság végül a SouthPeak Interactive javára döntött, így a TimeGate-nek 7,35 millió dollárt kellene kifizetnie. A csőd valószínűleg egyszerűbb megoldás volt.

Assassin’s Creed 4 - PS4-en a legjobb

De csak azért, mert az új Xboxról még nem tudunk semmi biztosat. Viccet félretéve, a játék készítői egy videóban beszélnek arról, hogy miként tudták felpumpálni a grafikát, és különböző fejlesztéseket eszközölni a PlayStation 4 erejének köszönhetően. Persze a közösségi szolgáltatások új generációja sem maradhat ki.

Free to playben támad a Sony és a Microsoft

Mark Rein, az Epic Games alelnöke elárulta, mind a Microsoft, mind pedig a Sony erősen nyomja a fejlesztőket abba az irányba, hogy a következő generációs konzolokon a free to play modell és az appon belüli vásárlások domináljanak. Miután a Joystiq erről bővebben próbálta faggatni Reint, csak annyit mondott, hogy többet még nem árulhat el, és csak azt mondja vissza, amit az MS és a Sony mond a stúdióknak.

Hozzánk is jön a Dead or Alive 5 Ultimate

Új pályákkal és új karakterekkel érkezik a Dead or Alive 5 Ultimate, melyet először Japánban jelentettek be, de hamar kiderült, hogy nyugatra is érkezik. Az egyik új harcos például Momiji, aki egyenesen a Ninja Gaidenből érkezett, és körülbelül ennek megfelelő stílusban is harcol.

Nem vár nagy veszteségeket a Sony a PS4 rajtjakor

Ahogy az már mindenkinek a könyökén jön ki, a konzolok általában a megjelenésük utáni pár évben veszteségesek - legalábbis, ami a hardver eladását illeti, hiszen a gyártók veszteséggel árulják azt, hogy minél nagyobb bázis jöhessen létre minél hamarabb. A Sony különösen nagy veszteségeket volt kénytelen elszenvedni a PS3-mal, melynek okairól Masaru Kato, a cég pénzügyi vezetője most újra megemlékezett egy befektetői konferenciahíváson. "A PS3 fejlesztése közben rengeteg belsős fejlesztési forrásunk ment el a Cell elkészítésére. Még a szilícium feldolgozását és a gyárakat is mi finanszíroztuk." - mondta, arra utalva, hogy a PS3 főként a CPU miatt hozott alapos mínuszokat (és ha még emlékszünk, akkor a Blu-ray meghajtó sem volt olcsó mulatság). Kato a befektetőknek elmondta, hogy habár most is dolgozik egy csapat a chip fejlesztésén, már létező technológiából merítettek, így az architektúra kidolgozásában, valamint a gyártásban is nagyrészt más partnereik pénze van benne, nem a sajátjuk.

John Carpenter készítene Dead Space-filmet

Reméljük az Electronic Arts olvassa a GameInformert, melynek legújabb számában John Carpenter kifejti, semmit sem szeretne jobban, mint filmet készíteni a Dead Space-ből. Szerinte a játék egyszerűen készen tálalja egy adaptáció lehetőségét, szinte Hollywoodnak termett. "Az első rész szinte olyan volt, mint az Alien, de nem teljesen, egy kicsit különbözött tőle. Továbbra is fenntartom, hogy a Dead Space remek film lenne, hiszen itt vannak ezek az emberek, akik felmennek egy elhagyatott űrhajóra, amit be kell indítaniuk, és közben kiderül, hogy valami más is van a fedélzeten. Remek cucc." - mondta, majd végül hozzátette, megvásárolta az Aliens: Colonial Marinest, és eléggé csalódott benne. Nos, nem ő az egyedüli.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward