Aprók nagyban - 05.08.

Növekvő fejlesztési költségeket vár a Capcom, Warren Spector szidja a Wolfensteint, 11 Frostbite 3-as játék érkezik a következő időszakban...

Aprók nagyban - 05.08.

Tizenegy Frostbite 3-as játék érkezik 2015-ig

Az Electronic Arts arról tájékoztatta befektetőit, hogy a 2014-es üzleti évben 11 olyan felsőkategóriás játék érkezik, mely a Frostbite 3 motort használja, Star Wars-játék azonban nem várható eddig az időszakig. A kiadó megerősítette, amiről tegnap már mi is beszámoltunk: ezek közül a játékok közül egyik sem fog megjelenni Wii U-ra. Frank Gibeau, az EA Labels vezetője továbbá ismét elmondta: a BioWare mellett a DICE és a Visceral is Star Wars-játékokat fog készíteni, melyek ugyan kapcsolódhatnak az érkező filmekhez, azonban teljesen új történeteket mesélnek majd el.

Új játékon dolgozik a Ubisoft Reflections és a Massive is

Pauline Jacquey, a Ubisoft Reflections vezetője elmondta, habár a csapat jelenleg a Watch_Dogs fejlesztésébe segít be, régóta akarnak már egy saját anyagon is dolgozni. A lehetőséget pedig megkapták, bár a hölgy szavai szerint ebből még bármi is lehet, free to play cucctól kezdve a mobilos címig - mindenesetre az E3-on fogják bejelenteni a játékot. Ezzel párhuzamosan a Ubisoft Massive is egy új, egyelőre bejelentetlen anyagon tevékenykedik. Mindez a GameHorizon 2013-as előadásból derült ki, melynek ezen része alant megtekinthető.

Warren Spector szidja a Wolfensteint, aztán bocsánatot kér

A neves designer Facebook-oldalán kérdezte: "A világnak tényleg szüksége van még egy Wolfenstein-játékra? Nagyon belefáradtam már a sötét hangulatú, monokromatikus, náci-robotölős játékokba."

A kommentár persze rendesen kiakasztotta a rajongókat, illetve a játék készítői sem voltak éppen boldogok. A nyomás pedig arra késztette Spectort, hogy bocsánatot kérjen. Kifejezte, tisztel mindenkit, aki játékokat készít, hiszen maga is tudja, milyen nehéz dolog is. Valójában a gondolatai nem egy játéknak szóltak, így ő is belátja, hiba volt pont a Wolfensteinen levezetni frusztrációját. Azt a frusztrációt, aminek más évek óta hangot ad egyébként, s melynek lényege, hogy túl sok FPS készül, melyek a külsőségektől eltekintve gyakorlatilag teljesen egyformák.

"A Wolfenstein került éppen a tűzvonalba, de már évek óta lövök erre a célpontra." - zárta mondókáját az Epic Mickey-vel csúnyán befürdő Spector, majd hozzátette, sajnálata jeléül meghívja a fejlesztőket egy kávéra, ha valamelyik shown összefutnak.

15 év Gran Turismo

5 év fejlesztés után végül 1997-ben jelent meg Japánban, majd 1998-ban a világ többi részén a Gran Turismo az első PlayStationön. A sorozat sikertörténete fantasztikus, és a mai napig a Sony konzoljának legkelendőbb címe. A 15 éves évforduló megünneplésére a Polyphony Digital egy nagyszabású eseményt tervez a Silverstone versenypályára, ahol a sorozat atyja, Kazunori Yamauchi beszél majd a játék jövőjéről. Ezen kívül pedig öt, a GT Academy útján igazi autóversenyzővé váló játékos is megtiszteli a rendezvényt, hogy elvigye néhány körre az érdeklődőket.

Brazíliában gyárt PS3-at a Sony

Habár lassan már kifutó modellről van szó, a Sony mindig is szerette a "régebbi", olcsóbb konzoljaival meghódítani a fejletlenebb országokat, vagy az olyan területeket, ahol a konzolok és a játékok ára különböző okok miatt túl magas. Brazíliában is a túlinflált konzolárak lenyomása a cél, így a japán cég helyben fogja gyártani a PlayStation 3-at, amivel egyébként 300 millió dollárt pumpál bele a helyi gazdaságba. Ezzel párhuzamosan a Grand Theft Auto V teljes brazil lokalizációt kap, hasonlóan a The Last of Us-hoz, ami egyébként a világ többi részével egyszerre rajtol majd el a dél-amerikai országban. Érdemes megjegyezni, hogy a PS2 mindössze három éve, 2009-ben vált elérhetővé Brazíliában.

Új Oz-játékot is akar American McGee

A legendás designer elmondta, hogy a Kickstarteren nemsokára elinduló Alice kampány mellett a régóta limbóban lévő Wizard of Oz is készül. A játékról nem hallottunk sokat azóta, hogy az Atari 2004-ben lelőtte a projektet, ám a Spicy Horse közösségi menedzsere elmondta, a jelenleg fejlesztés alatt álló anyag semmiben nem hasonlít ahhoz, amin annak idején dolgoztak. Végül az Oz finanszírozását is a Kickstarterre bíznák majd, ám ennek sorsa attól függ, sikerül-e rendesen elindítani az Alice-t.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward