Aprók nagyban 04.30.

A PlayStation 4 a következő évek PC-je, elég a vérengzős videojátékokból, halad a Gears of War-film, itt a Far Cry 3: Blood Dragon...

Aprók nagyban 04.30.

Tovább kell lépni a vérengzős videojátékoktól?

Nos, Adrian Chmielarz, a People Can Fly egykori fejese legalábbis így gondolja. Mindezt úgy, hogy az utóbbi évek két legvéresebb, legkeményebb játékán, a Gears of War: Judgmenten és a Bulletstormon is dolgozott. Szerinte azonban a generáció végére kezd megváltozni az emberek hozzáállása, és olyan kérdéseket tesznek fel, hogy: "Nathan Drake vajon miért egy tömeggyilkos?" - Chmielarz szerint ez a kérdés az első résznél még nem merülhetett volna fel, akkor még más volt a közeg.

"Valami történt, és ez valószínűleg az indie játékok megjelenése volt, melyek keretein belül a független fejlesztők meg tudták mutatni a játékipar másik oldalát is. Sokan megízlelték ezt, és elkezdtek ezen gondolkozni, és már úgy vélik, valami itt nem stimmel." - folytatja az úriember, aki szerint ugyanez a helyzet a Tomb Raiderrel is. Utóbbinál maga az írónő, Rhianna Pratchett is elismerte, nem biztos, hogy egy ilyen átmenet (egyszerű régészlányból gyilkológép) sokáig működik még. Végül pedig itt van a BioShock Infinite kapcsán felmerült ellentét, ahol a túlzott brutalitás sokakat eltántorított a játéktól - főleg azután, hogy megtapasztalták a játék első órájának fantasztikus, elvarázsló univerzumát, ahol még senkit nem kellett megölni. Chmielarz szerint sokan rádöbbentek: "Jézusom, a játékok ilyenek is tudnak lenni! - majd mindezt elveszik tőled az Infinite további részében."

Érkezik a Far Cry 3: Blood Dragon

Holnaptól elérhető az egészen elmebeteg Far Cry 3: Blood Dragon, amit talán úgy lehetne jellemezni, mintha a '80-as évek akciófilmjeibe beoltottak volna némi Tron-utóhatást. Az anyag PC-re, PSN-re és Xbox Live-re érkezik, az ennek örömére kiadott launch trailer pedig lent megtekinthető.

PlayStation 4 - a következő két év PC-je

Folytatva a tegnapit, ismét beszélt a Quantic Dream társvezetője, Guillaume de Fondaumiere a PlayStation 4-ről. Elmondása szerint már most, az első tesztek alatt látványos a különbség a PS3-hoz képest, főként, ha a realisztikus karaktermegjelenítést és az arckifejezéseket nézzük - melyek mindig is fontosan voltak a stúdió számára. Az úriember azonban hangsúlyozta, ahogy a PS3-nak is megvannak a határai, úgy a PS4-nek is meglesznek, és az új konzolra körülbelül úgy kell gondolni, mint a következő egy-két év csúcs PC-jére.

Hétvégén ingyenes az Xbox Live Gold

Május 5-től 7-ig ingyenes lesz az Xbox Live Gold, így a Silver-tagok is belekóstolhatnak a multiplayer örömeibe, illetve az egyéb szolgáltatásokba. Akik már eleve előfizetők, azok különböző TV-tokeneket kapnak, amikkel mindenféle tévéműsort lehet megtekinteni (meglepő módon), bár kérdéses, hogy utóbbiból Magyarországon mi lesz elérhető, és mi nem.

Wii U Virtual Console - ezek a címek jöhetnek

Éppen tegnap írtunk róla, hogy már nagyban dübörög a Wii U Virtual Console, a Nintendo pedig most egy új video keretein belül fényt derített néhány címre, melyek hamarosan érkezhetnek a szolgáltatásba, valamint azt is megmutatja, hogyan játszhatunk NES-es és SNES-es játékokkal a Wii U gamepadjén. A videóból a következő címeket lehet kiszúrni: Mega Man, Xevious, Balloon Fight, Super Mario Bros, Super Metroid, Street Fighter II, Pac-Man, Super Ghouls ‘n Ghosts, The Legend of Zelda: A Link to the Past.

Watch_Dogs extra tartalom PS3-on és PS4-en is

A Ubisoft megerősítette, hogy akármelyik Sony nagykonzolon is vesszük meg a Watch_Dogs-ot, megkapjuk a 60 percnyi extra tartalmat. A cuccot a PlayStation Networkről tölthetjük majd le, közvetlenül a játék megjelenés után.

Killzone: Shadow Fall - teljesen élőnek kellett lennie

Miután a Guerilla Games a 2005-ös E3-on eléggé felsült azzal, hogy előre renderelt animációval prezentálta a Killzone 2-t, eldöntötte, hogy a PS4-es Killzone-bemutatónak teljesen élőnek és valósnak kell lennie. Michiel Van Der Leeuw, a technikai igazgató elmondta, nem is hangsúlyozták külön, hogy teljesen élő prezentációról van szó, hiszen úgy gondolták, hogy a játékmenet magáért beszél majd. Mindez azonban komoly együttműködést igényelt: míg a stúdió Londonban dolgozott a kódon, addig a Sony mérnökei Japánban javítgatták a firmware-t, hogy a Facebook-feltöltés tökéletesen működjön.

Annyira élő volt a dolog, hogy még csak B-tervnek sem hoztak el egy előre rögzített videót, annak ellenére sem, hogy minden esély megvolt arra, hogy a játék összeomoljon menet közben. Habár igyekeztek bebiztosítani, hogy ez ne történhessen meg: a bemutató előtti napon még három olyan bug volt a buildben, melyek száz végigjátszásból egyszer jöttek elő, és kifagyasztották a klienst. Azonban az utolsó pillanatokban ezeket is sikerült kijavítani. Magát a prezentációt a teljes csapat feszülten követte, ám szerencsére semmi probléma nem történt, a többi pedig már történelem...

Battleship producer a Gears of War-filmen

A Battleship, a Ted és a Safe House producere, Scott Stuber szerződött le, hogy tető alá hozza a Gears of War mozifilmet. A Variety beszámolója szerint az úriember producerként fog tevékenykedni, valamint a forgatókönyv korai változatának kidolgozásában segédkezik. Más közreműködő egyelőre nincs, mint ahogy stúdió sincs egyébként; amikor 2007-ben először előkerült a Gears-film ötlete, a New Line Cinema és az Epic nem tudott megegyezni egymással a történetet illetően. Azóta annyi fejlemény történt, hogy a Universalnak van lehetősége először megtekinteni a sztorivázlatot, így opcionálisan rögtön lecsaphat a filmre.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward