Aprók nagyban - 04.12.

A Crytek szerint nagyon fontos a grafika, Notch a világ második legbefolyásosabb embere, friss képeken az Elder Scrolls Online...

Aprók nagyban - 04.12.

Furcsa varázslónő a Dragon’s Crown előzetesében

Ha végignézzük a Dragon’s Crown előzetesét, egy szó ugrik be róla: japán. A kissé "földöntúli" anatómiai adottságokkal felvértezett varázslónő látványa mondjuk mindenképp szemrevaló akció közben.

Lehet regisztrálni a Wildstar bétájára

A rajzfilmszerű sci-fi világot a vadnyugattal egybeoltó MMO bétatesztelése hamarosan elkezdődik, így megindult a jelentkezés is. Az NCSoft elárulta, nem a manapság bevett "hétvégi tesztelés" lesz terítéken, hanem legalább egy hétig fognak menni az egyes periódusok. A bétára errefelé lehet jelentkezni...

Neverwinter - előzetesen a Great Weapon Fighter osztály

A nem kifejezetten fantáziadús Great Weapon Fighter néven futó új karakterosztály a kétkezes fegyverekkel történő hadonászást részesíti előnyben, de persze ezek mellett is több irányba lehet fejleszteni. Be tud ugrani a csatába, lassít, leüt, kiiktatja ellenfeleit a harcból. Ha viszont inkább a gyorsaságra mennénk rá, annak sincs akadálya: tud rohamozni és sprintelni is, így kevés eséllyel tudnak meglépni előle a rosszfiúk.

Notch a világ második legbefolyásosabb embere

Valószínűleg Markus "Notch" Persson, a Minecraft készítője sem igazán érti, hogy egy egyszerű játékkal hogyan jutott idáig. Mindenesetre az a helyzet, hogy a Time 100 szavazásán jelenleg ő most a második legbefolyásosabb ember az egyiptomi elnök, Mohamed Morsi után. A végső listára április 18-án a magazinból derül majd fény.

Bárdok és bogarak a The Elder Scrolls Online új képein

Friss galériával jelentkezett a Bethesda, melyek játék közben mutatják a... nos, a játékot. A helyszínek változatosságára és a karakterekre biztosan nem lesz panaszunk.

Galéria megnyitása grid_on

Az EVE Online történelme

A CCP úgy gondolta, egy kicsit felzárkóztatja a játékostársadalmat, ezért kiadott egy új, interaktív idővonalat. Ez szépen bemutatja az MMO eddigi történelmét, ami jóval több és nagyobb, mint azt elsőre sejteni lehetne. Főleg, mert az események alakulását a játékosok maguk is erősen befolyásolják.

Újabb Forza Horizon DLC jöhet

Kiszivárgott egy rakás új Forza Horizon achievement, melyek azt sejtetik, hogy hamarosan új DLC-vel gyarapodunk. A rajongók biztosan le tudnak vonni egy-két következtetést az alábbiakból:

- My First Challenge: You earned your first Medal (10G)

- Ferrari Fan: You earned a Medal in 14 different Ferraris (20G)

- It’s Just Money: You earned a Medal in 14 different cars worth at least 1 million Cr. each (20G)

- Snake Charmer: You earned a Medal in 3 different Shelbys (20G)

- Lamborghini Lover: You earned a Medal for 8 different Lamborghinis! (20G)

- Nissan Ninja: You earned Medals by racing, jumping, and drifting 7 different Nissans! (20G)

- Well Engineered: You efficiently earned a Medal in 10 different BMWs (20G)

- Sir Challenge-a-Lot: Like a true gent, you earned a Medal in 20 different British cars! (20G)

- Ford Champion: You earned a Medal in 13 different Fords (20G)

- Forza Legend: You proved you’re a Forza Legend by earning a Medal in 146 cars! (80G)

Crytek: igenis számít a grafika

Persze furcsa lenne mást hallani egy olyan stúdiótól, ami egyrészt licenceli a legújabb grafikus motorjait, másrészt pedig játékai gyakran kizárólag a grafikával tudnak kiemelkedni. Mindenesetre Cevat Yerli, a Crytek igen-igen sokat nyilatkozó ügyvezetője most arról beszélt, hogy habár sokan szeretik azt mondani, hogy a "grafika nem is számít igazán", valójában mégis a látvány az, ami vezeti a játékmenetet. "Legyenek azok árnyékok, vagy fények, a látvány egészen más hangulatot tud teremteni, más kontextust ad a tartalomnak, és segíti a beleélést. Ez a legfontosabb dolog, ami számít azzal kapcsolatban, hogy mennyire tudjuk behúzni a játékost a világba." - mondta. Ezt követően még hozzátette, a grafika, a fizikai effektusok és az ütős hangok teszik ki egy játék 60%-át legalább.

Nyakunkon az Injustice: Gods Among Us

Hivatalosan a jövő héten már játszhatunk a Mortal Kombat készítőinek legújabb verekedős anyagával. A képregényhősöket egymásnak eresztő játék egyébként az Egyesült Államokban pont a Tax Daynek (vagyis az "adó napja") nevezett "esemény" után fog megjelenni egy nappal, a Warner tehát reménykedhet benne, hogy az adózás túlélésének örömére sokan fognak lecsapni a játékra.

2,3 millió Dark Souls

A From Software vezetője, Eiichi Nakajima tartott egy előadást a minap, melyből kiderült, hogy 2011-es megjelenése óta 2,3 millió példányban kelt el a Dark Souls. A japán játékokra sokszor jellemző módon eléggé hektikus megjelenési ütemtervvel sikerült ezt elérni: az anyag eredetileg PS3-ra jelent meg Japánban, majd az országon kívül, és csak később érkezett a PC-s és Xbox 360-as kiadás. Utóbbi azonban Japánban nem volt kapható egyáltalán. Az összes eladott példányból 692 ezer darabot tett ki a PC-s megjelenéshez készült, kibővített Prepare to Edition. Nakajima egyébként megígérte, hogy a Dark Souls 2 PS3-on és Xbox 360-on egyszerre fog megjelenni, és utóbbi verzió is kapható lesz Japánban.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward