Aprók nagyban - 04.11.

Ki marad ki a Mass Effect-filmből? Az új Xbox nyitójáték lesz a Crytek-féle Ryse?

Aprók nagyban - 04.11.

FF VI-os páncél a Final Fantasy XIV-ben

Alakul a Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, így a Square-Enix már olyan apróságokkal is meg tudja örvendeztetni a rajongókat, mint a Magitek páncél, amit a SNES-es Final Fantasy VI-ból ismerhetünk.

Next-genre is jöhetett volna a Dark Souls 2

De nem jön, pedig a fejlesztők egy időben sokat beszélgettek a lehetőségekről. Végül azonban azért döntöttek a mostani generáció mellett, mert minél hamarabb szeretnének valamit a rajongók kezébe adni. Ráadásul úgy gondolják, még mindig ki tudnak csikarni új dolgokat a mostani konzolokból, és továbbra is tudnak majd újat mutatni. Yui Tanimura, a játék producere viszont megerősítette, hogy jelentősen átírták az előző rész motorját, ami vélhetően megoldja majd a framerate problémákat. A játék érkezése jövőre várható.

Leglább 30 órás lesz a GRID 2 kampánya

Clive Moody, a játék producere elárulta, a belsős tesztelés során legalább 30 órát töltenek el a tesztelők a kampány teljes kipörgetésével. Ebbe persze beletartozik minden: az összes mellékesemény, promóciós események és kihívások is. A producer szerint nagyon mélyen bele lehet vájni a fogunkat az egyjátékos módba, és amikor azzal végeztünk, jöhet a multiplayer. Ross Gowing, a GRID 2 egyik vezető designere még hozzátette, azért tartották fontosnak a hosszú egyjátékos tartalmat, mert rendre kiábrándultak az utóbbi években abból a trendből, hogy rengeteg hatalmas költségvetésű játék érkezik 6-7 órányi kampánnyal. A Codemastersnél azonban úgy gondolják, ez nem ad elég értéket a vásárlóknak a pénzükért.

Akcióban a Dishonored: The Knife of Dunwall

Április 16-án érkezik a nagyszerű játék vélhetően nagyszerű DLC-je PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, 9,99 dolláros, vagy 800 MS pontos áron. Kedvcsinálónak pedig alant látható az új előzetes.

Az új Xbox nyitócíme lehet a Ryse?

A 2011-es E3-on jelentették be a Crytek gladiátoros játékát, mely elméletileg a Kinect egyik húzóneve lett volna, ám igazából azóta sem hallottunk felőle sokat. Pletykák érkeztek ugyan, melyek szerint az egész projektet áttették a következő generációs Xboxra, és így a modernebb, fejlettebb Kinectre. Cevat Yerli, a Crytek vezetője azóta sejtelmesen csak annyit mondott, hogy a játék továbbra is a Microsoft platformjára érkezik, ám azt már nem mondta meg pontosan, hogy melyikre. A legújabb belsős információk szerint azonban úgy tűnik, hogy a Ryse lehet az új Xbox négy igazán durva nyitójátékának egyike. Rajta kívül az új konzol indulásakor lesz még egy Forza, élethű grafikával, egy zombis anyag, és egy Pixar-filmekre hajazó játék, melynek főszerepét egy szigeten élő család alakítja.

Kihasználja a Wii U-s táblakontrollert az Injustice

A Siliconera beszámolója szerint a Wii U-s Injustice: Gods Among Us teljesen kihasználja a Wii U táblakontrollerét. Menet közben főként a választott karakterünk kombólistáját láthatjuk majd rajta, azonban talán ennél is fontosabb, hogy támogatja az off-screen játékot is, vagyis, ha a tévénket valaki szeretné elfoglalni a Barátok Közt megtekintésére, nyugodtan folytathatjuk a küzdelmet kizárólag a kontrolleren.

Tippeket ad a Mass Effect írója a filmhez

Drew Karpyshyn, a játék történetének írója szerint a készülő Mass Effect-filmnek igazából az emberiségre, a sztori emberi oldalára kell koncentrálnia. A játékokban mindig is az volt az egyik legfontosabb elem, hogy az emberek az új fiúk a galaxis lakói között, és megpróbálják megmutatni, hogy azért érnek valamit. "Ez egy jó alaphelyzet, főleg, ha innen tovább akarunk lépni, és készíteni egy második filmet a második játék alapján, ahol előkerül a Cerberus. Ők testesítik meg azt a konfliktust, mely előkerül, amikor az emberek megpróbálnak utat törni maguknak a galaxisban, és persze ellentétes véleményen vannak, mint Shepard." Karpyshyn szerint a nézők gyakorlatilag az idegen fajok szemszögén keresztül tekinthetnek majd az emberekre, és reagálhatnak a cselekedeteikre, és így még izgalmasabb Shepard kalandja. Az író ugyanakkor megjegyezte, sok olyan része lesz a mozifilmnek, amivel a rajongók valószínűleg nem lesznek elégedettek. Shepard karakterén nem fognak változtatni, viszont egy 2 órás filmbe egyszerűen nem fér bele annyi karakter, amennyivel főhősünk kalandozott a játékban. Ez azt is jelenti, hogy fontosabb karakterek is kimaradhatnak: ha a film írója úgy dönt, hogy Ashley-vel kellene összehozni a főszereplőt, akkor például megeshet, hogy Liara nem fér bele a sztoriba.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward