Aprók nagyban - 04.09.

Újra az Electronic Arts a legrosszabb cég Amerikában, ideiglenes vezető a Relic élén, túlélővideón a Metro: Last Light, a PC-s Thief pedig jó lesz...

Aprók nagyban - 04.09.

Késik a Lost Planet 3

"Üzleti okok" miatt augusztus 27-re csúsztatta a Capcom a Lost Planet 3 megjelenését. Az anyag eredetileg június 28-án érkezett volna Európába, három nappal korábban pedig Észak-Amerikába. A megjelenés továbbra is egyszerre esedékes PC-n, Xbox 360-on és PS3-on.

Nem csak port lesz a PC-s Thief

Stephane Roy az Eidos Montreal csapatából kiemelte, a PC-s verzióra különös figyelmet fordítanak, az nem csak egyszerű port lesz. A játékélmény nagyon más lesz egérrel és billentyűzettel, így erre külön fel kell készülniük, illetve a Thief hagyományai is azt kívánják meg, hogy a PC-s változat kiemelkedő legyen.

Csak férfiakkal akarták fókusztesztelni a The Last of Us-t

Egy játék fejlesztése közben fontos időről időre fókuszcsoportos teszteknek alávetni a különböző nyersanyagokat. Ezeket a stúdiók általában kiszervezik direkt ezzel foglalkozó cégeknek, akik különböző kvalitatív és kvantitatív kérdéseket tesznek fel a tesztben szereplő embereknek. Neil Druckman, a The Last of Us kreatív igazgatója azonban megdöbbenve vette tudomásul, hogy az általuk megbízott cég kizárólag férfiakon tervezett tesztelni, így külön kérniük kellett, hogy ugyan vonjanak már be nőket is. "Remélem ez már csak a múlt egy darabkája, és hamarosan gondolnunk sem kell majd ilyenekre." - fejezte be Druckman.

Metro: Last Light - túlélőnotesz

Úgy látszik, lassan divat lesz, hogy a stúdiók a játékaik megjelenése előtt egy videosorozattal akarnak minket megtanítani játszani. Így volt ez a Tomb Raider és a Far Cry esetében is, mindkettőben jóval a megjelenés előtt megtudhattuk, hogyan is kell túlélni - a szigeten. Mivel a Metro: Last Light nem szigeten játszódik, jogos lehet, hogy ismét felvilágosítást kapjunk.

Creative Assembly-fejes a Relic élén

A Creative Assembly vezetőjét, Tim Heatont jelölték ki a Relic ideiglenes igazgatására, amíg utóbbi stúdió el nem készül a Company of Heroes 2-vel, és nem találnak egy végleges ügyvezetőt. Utóbbi jelöltet teljes gőzzel keresik, így Heaton feladata valószínűleg ténylegesen véget ér, amint a Relic le tudja adni a régóta halogatott stratégiai játékot. Heaton elmondta, semmi olyan terv nem létezik, hogy a két stúdiót esetleg összeolvasztanák, pusztán arról van szó, hogy a Relic egy egészen más környezetbe került, miután felvásárolta a SEGA, ebben a környezetben pedig a Creative Assembly-vezető segíthet megtalálni a helyes utat. Heaton szerint egyébként fényes jövő áll a Relic előtt, hiszen a SEGA minden szükséges támogatással ellátja a csapatot, így olyan háttérrel dolgozhatnak, mint a THQ-s időkben soha.

PS4-es játékkal készül a Level-5

Már a legendás Level-5 stúdió is a PlayStation 4-re fejleszt, árulta el a csapat vezetője, Akihiro Hino. A cím egyelőre a tervezési fázisban tart, ám hamarosan bejelenthetik. Az úriember ugyanakkor úgy gondolja, a PS4-es játékoknak jóval többről kell szólniuk, mint csak a csillogó grafikáról. "A PlayStation 4 egy olyan következő generációs hardver, amit a hálózatra, a közösségre építettek, így gondolnunk kell ezek kihasználására és a kommunikációra - jóval többről van szó, mint a specifikációkról és a teljesítményről."

Újra az Electronic Arts a legrosszabb cég Amerikában

Éppen tegnap közöltük az Electronic Arts operatív vezetőjének, Peter Moore-nak a szívhezszóló levelét, melyben elmondta, hogy cége jobban fog teljesíteni. Ezzel párhuzamosan pedig megvédett néhány dolgot, amit az EA akkor is tartani fog, ha újra megválasztják őket a legrosszabb cégnek. Nos, erre nem kellett sokat várni, a 2012-es választások után ugyanis most ért véget a 2013-as. Ebben az EA a hitelválság egyik fő okozójának számító Bank of America ellen "harcolt" a döntőben, ahol "győzedelmeskedett", így zsinórban másodszor lett az Egyesült Államok legrosszabb cége. A szavazást rendező The Consumerist elmondta, elemzéseik szerint a vásárlók elégedetlenek a mikrotranzakciós megoldásokkal, és számos más, a cég által mostanában favorizált dologgal. Látható tehát, hogy míg Peter Moore úgy vélte, a tavalyi eredmény a Mass Effect 3 befejezésének tudható be, valójában jóval nagyob problémák állnak a háttérben.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward