Aprók nagyban - 04.08.

Moore jobb évet ígér az EA-nek, a Ubisoft még mindig szereti a PS4-et, videón az Assassin's Creed 4 és Todd McFarlane...

Aprók nagyban - 04.08.

Assassin’s Creed 4: Black Flag - így alkot Todd McFarlane

Az előrendelők számára készít posztert a legendás képregény-rajzoló, Todd McFarlane. A Ubisoft pedig úgy gondolta, a munkafolyamatot érdemes lehet megmutatni egy előzetes keretein belül.

Warren Spector aggódik az új konzolokért

A neves fejlesztőtől megkérdezték, hogy vajon tényleg túl fogja-e szárnyalni az új konzolgeneráció az előzőt - legalábbis az eladások tekintetében. Spector pusztán egy óvatos "talán"-nal válaszolt, mert nem akart jóslásba bocsátkozni, azonban elmondta, ez már nem is igazán a játékokon fog múlni, hanem az extra szórakoztatóipari szolgáltatásokon - ugyanis ezekkel tudnak majd többet adni a konzolok, mint a rohamos ütemben fejlődő mobilok és tabletek. Spector úgy véli ugyanis, hogy ezek nagy veszélyt jelentenek a konzolokra, főleg azért, mert a konzolok hardvere sok-sok éven keresztül nem változik. "El tudod képzelni, hogy az iPad, a Kindle Fire, a Surface és társaik hol lesznek három év múlva, öt év múlva? Belegondolni is őrület. Míg a konzolok ugyanott maradnak majd, mint amikor megjelentek. Ez számomra elég ijesztő lenne, ha konzolgyártó lennék." - fejezte be.

Kickstarteren a Street Fighter: Assassin’s Fist

A közösségi finanszírozást választották azok a srácok, akiknek a Street Fighter: Legacy kisfilmet köszönhettük, amely három évvel ezelőtt meghódította a YouTube-on keresztül a rajongók szívét. A lelkes filmkészítők 625 ezer fontot szeretnének összekalapozni, melyből eddig 1200 jött össze, és még 25 nap van hátra. Ha elfelejtettétek volna az eredeti művet, itt is van:

Ingyen fejlesztői csomagokat adogat a Nintendo?

Egy átlagos stúdiónak körülbelül 5000 dollárjába fájna, hogy vehessen a Nintendótól egy fejlesztői kitet. Most azonban egyre iparági forrás szellőzteti meg, hogy a cég elkezdett kiosztani pár ingyenes csomagot. Nem tudni, hogy igaz-e a dolog, meg azt sem, hogy kik kaphattak ilyeneket, mindenesetre két teória merül fel: szeretnék kicsit felspanolni a stúdiók érdeklődését a konzol iránt, mielőtt még beüt a PS4 és a következő Xbox, vagy pedig a Sonyhoz hasonlóan az indie fejlesztőket szeretnék megnyerni maguknak.

Továbbra is szereti a Ubisoft a PlayStation 4-et

Lassan a teljes Ubisoft vezérkar körbedicséri a PlayStation 4-et, így nem járja, hogy pont a Ubisoft Montreal ügyvezetője, Yannis Mallat maradjon ki. Az úriember azonban egy érdekes anekdotát is hozott a dicséret mellé. Elmondta, még a Prince of Persia: Sands of Time idejében felvettek egy nagyon jó programozót, aki egyébként azóta is a csapatnál dolgozik, főként az Assassin's Creed-játékokon. Amikor Mallat egyik nap elsétált az asztala mellett, megpillantott rajta egy nagydarab fekete könyvet, melyet teljesen japánul írtak. Megkérdezte a programozót, hogy mi is az, mire kiderült, hogy a PS2 programozásához készült dokumentáció, a programozó pedig csak annyit mondott mellé: "Ezért szerettem volna japánul tanulni az utóbbi időben; hogy ki tudjam hozni a legtöbbet a gépből."

Mallat akkor értette meg, milyen komplex is volt a PS2-re fejleszteni, és abban reménykedett, hogy az utód esetében a dolgok másképp lesznek. De nem így történt: szerinte a PS3 ugyanez volt pepitában, és még összetettebb hardverrel. Éppen ezért véli úgy, hogy a PS4 hatalmas előrelépés, és nem csak a fejlesztői környezet tekintetében, hanem az ismerős hardver tekintetében is. Mallat azzal fejezte be, a Ubisoft jelenleg high-end PC-kre fejleszti az újgenerációs címeit, onnan pedig nagyon könnyen tudják majd áttenni azokat a konzolokra.

Ilyen lesz mobilon az Injustice

Valószínűleg hamarosan hozzá kell szoknunk, hogy a legnagyobb címek a konzolos megjelenések mellett mobilos platformokon is tiszteletüket teszik. Így lesz ez az Injustice esetében is, az új előzetes pedig megpróbálja bemutatni, milyen is lesz érintéssel vezérelni a játékot. Várjuk a véleményeteket, mennyire lehet majd ez használható a gyakorlatban.

Lehet jelentkezni az America’s Army: Proving Grounds bétájára

2013-ban jelenik meg az America’s Army: Proving Grounds, legalábbis ezt árulja el a játék Facebook-oldala. Ezzel párhuzamosan megnyitott a jelentkezési lehetőség a bétára. A sorozat új darabja továbbra is ugyanabból a célból készül, mint az előd: toborozni majd oktatni az amerikai hadseregbe kerülőket.

Peter Moore: jobban fog teljesíteni az Electronic Arts

2012-ben az EA "megnyerte" a The Consumerist szavazását az Amerika Legrosszabb Cége kategóriában. Ezt a címet eddig olyan vállalatok "hódították" el, mint például a BP 2001-ben, mikor a Mexikói-öbölt teleöntötte olajjal, szóval érezzük a helyzet súlyosságát. Peter Moore, a vállalat COO-ja is érzi, és megígérte, hogy a kiadó jobban fog teljesíteni 2013-ban, de elmondta azért sok dolog mellett kitart, melyek miatt valószínűleg sokan ellenük szavaztak. Szavai szerint még mindig sokan hiszik azt, hogy a SimCityben a mindig online követelmény egy DRM, pedig valójában nem, hiszen a játékmenet miatt kell. Valaki azt mondja, hogy nincs hely az Origin számára a Steam mellett, mire Moore a 45 millió regisztrált felhasználót hozza fel ellenpéldának. Megint mások a free to play modellt és a mikrotranzakciókat szidják, azonban látni kell, hogy ezzel párhuzamosan tízmilliók élvezik ezeket a címeket. Moore elmondta, ő az első, aki elismeri, hogy igen sok hibát vétettek. Szervereket állítottak le túl korán, elrontották a SimCity startját, felháborították a játékosokat a Mass Effect 3 befejezésével, és még sorolhatná. Azonban szerinte ezek mellett még több dolgot csináltak jól, és ezek mellett ki fog tartani a vállalat akkor is, ha ezért az "év legrosszabb cége" díj jár.

Játékmegjelenések a héten:

Age of Empires 2: HD Edition (PC) - április 9.

Guacamelee! (PS Vita, PSN) - április 9.

Shootmania Storm (PC) - április 10.

Motocross Madness (XBLA) - április 10.

Age of Wushu (PC) - április 10.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward