Aprók nagyban - 03.22.

Call of Duty: Ghosts - kizárólag következő generációra, HD remake-et kap a Final Fantasy X és X-2, kínai kézben az Epic Games 40%-a...

Aprók nagyban - 03.22.

Vitára is jön a The Walking Dead

A Telltale sok díjat elnyert, és a rajongók körében méltán szeretett kalandjátéka érkezik PlayStation Vitára. Egyelőre ennyit tudni, meg annyit, hogy minderre még idén számíthatunk.

Call of Duty: Ghosts pletykaáradat

Egy nagyobb mennyiségű információáradat lepte el hirtelen az internetet a következő Call of Dutyval kapcsolatban, mely a pletykák szerint nem a Modern Warfare 4 címet kapja meg, hanem egyszerűen csak a Ghosts alcímet. Habár a története a Modern Warfare-ből indul ki, kicsit elmegy a Black Ops felé, hiszen ez is a közeli jövőben játszódik majd, körülbelül jelenkori fegyverekkel, aminek okát a történetben meg is indokolják majd. A Black Ops 2 bizonyos jeleneteihez hasonlóan a többjátékos módban dinamikus töltőképernyőket kapunk majd: ahogy például betörünk egy ablakot, hogy bemenjünk egy épületbe, a töltés gyakorlatilag a minijáték alatt megtörténik.

Változik a játékosok mozgása is: lehetőségünk lesz becsúszni, közben pedig lőni, illetve visszatér a sarkok mögül kinézés lehetősége is. Ezen kívül változik a guggolás és hasalás is, de hogy miként, azt egyelőre nem tudni. A forrás szerint a környezet nagymértékben rombolható lesz, ami egyelőre kiválóan működik az egyjátékos módban, azonban a multiplayerben nem várt nehézségek merültek fel ezzel kapcsolatban. A játék egyébként az ünnepi szezonban érkezhet, és állítólag kizárólag a következő generációs konzolokra, illetve PC-re.

Érkezik a Final Fantasy X és X-2 HD Remaster

Most már hivatalos, hogy a Final Fantasy X és X-2 HD-s újrafeldolgozást kap, mely megjelenik mind PlayStation 3-on, mint pedig Vitán. Habár a Vita verziót teljesen külön árulják majd, a Square Enix bejelentette, mindkettő a nemzetközi verzión alapul, ami tartalom tekintetében a legteljesebb. További részleteket a következő hónapokban kapunk.

Nem kötelező a Facebook-bejelentkezés a Zynga oldalán

A Zynga újraindította hivatalos játékportálját, melyre most már nem kötelező a Facebook fiókkal történő bejelentkezés. Ettől függetlenül persze megmaradt, mint lehetőség, azonban ez is egy olyan lépés a sok közül, mely erősíti a kiadó távolodását a közösségi oldaltól, aminek hátán egykor felkapaszkodott.

Nem is került 200 millióba a BioShock: Infinite

A minap olyan elemzői vélemények kerültek napvilágra, melyek szerint a BioShock: Infinite elkészítése magában 100 millióba került, a reklámkampány pedig további 100 millióba fog fájni. Alapvetően már akkor sem értettük, honnan veszik mindezt, azonban azóta Ken Levine Twitteren cáfolta meg a dolgot, és gyakorlatilag röhejesnek nevezte a feltételezést. Ezt követően hosszasan ecsetelte, mennyi mindent tudna hirtelen megvenni, ha a stúdiója ilyen drágán dolgozna.

Lelőtték a Grimlands fejlesztését

Valószínűleg eleve nem sokan hallottatok a Gamingo fejlesztéséről, a Grimlands néven futó poszt-apokaliptikus MMO-ról. Ebben egy elég barátságtalan világban kellett volna túlélnie a játékosnak, banditákat, pszichopatákat és mutánsokat legyőzve. A cég azonban a mai bejelentése szerint a jövőben inkább a kiadásra és terjesztésre szeretne koncentrálni, a Grimlands befejezéséhez pedig még jelentős mennyiségű befektetést kellett volna találni. Ezzel párhuzamosan a Gamingo képviselője elárulta, több másik játék fejlesztése is veszélybe kerülhet a cégen belül.

OSX-es Battle.net kliensen dolgozik a Blizzard

Egy álláshirdetésből kiderül, hogy a Blizzard egy új Battle.net desktop alkalmazást készít az OSX-re. A Blizzard mindig is különösen támogatta a Macintosh-gépeket, általában minden címük a windowsos megjelenéssel párhuzamosan is elérhetővé válik OSX-re, így nem meglepő az új alkalmazás fejlesztése sem. Egyesek szerint azonban mindez egy nagyobb terv része, melynek keretén belül a stúdió egy, a konzolok, a PC és a Mac közötti egységes felületet szeretne létrehozni.

A teljes Sony portfolióra érkezik a Unity

A népszerű Unity Engine fejlesztői széleskörű megállapodást kötöttek a Sonyval, melynek keretén belül a technológiát elérhetővé teszik PlayStation 3-ra, PlayStation 4-re, Vitára és PS Mobile-ra is. A bejelentés ezen kívül említést tesz felhős szolgáltatásokról is, mely mögött feltételezhetően a Gaikai-jal történő kompatibilitás állhat. A közlemény szerint a Unity nem csak egyszerű fejlesztést tesz majd lehetővé a PlayStation-rendszerekre, hanem a már meglévő anyagok könnyebb portolását is.

40%-os részesedést szerzett a TenCent az Epic Gamesben

A kínai TenCent legutóbbi hivatalos pénzügyi jelentéséből kiderül, hogy még júniusban 330 millió dollárért vásárolta meg a cég az Epic kintlévő részvényeinek 48,4%-át. Ez a stúdió teljes értékét és részvényopcióit összeszámolva 40%-os tulajdonrészt ad ki a kínai vállalatnak. Ez azt is jelenti, hogy a Tencent két tagot delegálhat az igazgatótanácsba az Epic által kijelöl másik három mellé, akiket két megfigyelő egészít ki. Az Epic szerint egyébként ez az egész egy nagyon pozitív dolog, a Tencent ugyanis egy olyan kínai óriás, mely lehetőséget ad nekik a helyi piachoz történő optimális hozzáférésre. Érdemes megjegyezni, hogy a Tencent tulajdonában áll a League of Legends-t is készítő Riot Games is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward