Aprók nagyban - 03.21.

Kedvcsinálókon a Battlefield 4, tanuló videón az ArmA 3, játékmenet bemutatón a Dead Island: Riptide, Kojima új engine-je pedig fotorealisztikus lesz...

Aprók nagyban - 03.21.

Bemutatkozik a Might & Magic X Legacy

A Ubisoft bejelentette a Might & Magic X Legacy-t, mely a szokásos FPS-nézetből, körörke osztott módon működik majd. A benne található tartalom is viszonylag a szokásos lesz: szörnyetegek öldöklése, loot gyűjtögetése, mindenféle feladvány megoldása, és egyéb dolgok, melyeket a sorozatban megszokhattunk. A történet a Might & Magic: Heroes 6 után indul, és nagyon fontos megjegyeznünk, hogy rajtunk múlik Karthal városának sorsa.

Battlefield 4 - harc a földön és a tengeren

Tovább pörög a Battlefield 4 marketinggépezete: ezúttal két kedvcsináló videóval lettünk gazdagabbak, még a hivatalos bejelentés előtt. Az elsőn "tengeri csatákat", a másodikon pedig a "szárazföldi ütközeteket" szemlélhetjük meg, így valószínűleg biztos tippnek tűnik, hogy a légiharc is kap majd egy ilyet.

Erősen kezdett a Starcraft 2: Heart of the Swarm

A Starcraft 2 új kiegészítője, a Heart of the Swarm 1,1 millió példányban ment el az első 2 napban - ebben benne vannak a digitális és bolti eladások is. Mike Morhaime, a Blizzard ügyvezetője mindenkinek megköszöni a támogatást, és úgy érzi, remek produktumot tettek le az asztalra, mind egyjátékos, mind pedig többjátékos mód tekintetében. Érdekes adat, hogy szintén 1,1 millió néző követte az egyik legnagyobb e-sport eseményen, az MGL Winter Championship-en rendezett Heart of the Swarm tornát.

Tanuljunk egy kis ArmA 3-at

A készítők egy friss videón keresztül szeretnék elmagyarázni nekünk, hogyan is működik az alapvető harc az ArmA 3-ban. Nos, nem túl bonyolult, de legalább láthatunk valamit a játékból.

Közel a fotorealizmushoz a Fox Engine

"A Fox Engine lényege a fotorealizmus" - közölte Twitteren Hideo Kojima, aki szerint lassan magunk mögött fogjuk hagyni azokat a kérdéseket, hogy egy játéknak elég jó-e a grafikája, vagy megfelelőek-e a hanghatásai. Inkább olyan kérdések lesznek, hogy mennyire szabad az adott játék, mennyire sima a játékmenet, a realisztikus környezet pedig alapelvárás lesz. "Jelenleg az a célunk, hogy még az egyszerűbb modellek is fotorealisztikusnak tűnjenek az új Fox Engine-nel. Amikor a Metal Gear Solid 1 megjelent, többen azt mondták, ez a vége az előre renderelt átvezetőknek. A jövőbe tekintettünk, és in-game modellekkel csináltuk meg az átvezetőket renderek helyett. Manapság pedig ez már bevett szokás: akár teljes filmeket is lehetne készíteni egy játék motorjával." - mondta Kojima, majd hozzátette, szerinte a fejlesztőknek mindig a jövőbe kéne nézni. Ebből a jövőből pedig bemutat majd valamit a jövő heti Game Developers Conference-en.

Játékmenet a Dead Island: Riptide-ból

A Techland egyelőre nem pörög annyira az új Dead Island marketingjével, mint ahogy azt várnánk, bár be kell látni, hogy messze még a megjelenés. Azért most előhozakodtak egy új játékmenet előzetessel, melyben láthatjuk, hogy a zombiölő főhőseink egy katonai hajón szereznek menedéket, majd a tenger partra veti őket Palanai szigetén. Nem túl szerencsés. A fejlesztők hivatalosan is elárulták, a Riptide nem érkezik Wii U-ra.

Újabb kapocs Kojima és a Phantom Pain között

Valójában mindenki tudja, hogy Joakim Mogren és a Phantom Pain igazából Kojima mestert és a következő Metal Gear Solid-játékot takarja, de azért mókás nézni, ahogy szépen lassan összeáll a kép. Minden valószínűség szerint a jövő heti GDC-n tudunk majd meg többet, addig is, Kojima azért csepegteti az apróságokat. Most például Twitteren tette közzé az alábbi képet:

Pár nap múlva rajtol az Army of Two: The Devil’s Cartel

Március 29-től elérhető Európában az új Army of Two, PS3-on és Xbox 360-on. Ennek örömére természetesen gazdagabbak lettünk egy launch trailerrel, ahogy az ilyenkor szokás.

Megjött a 4.40-es PS3 frissítés

A Sony minden régióban kitolta a 4.40-es verziószámú PlayStation 3 firmware frissítést, ami nem sokat tesz hozzá a konzolhoz azon túl, hogy támogatja a Sony RC-S380 NFC-olvasóját. Hogy ezt egészen pontosan mire lehet majd használni a PS3-mal, arról egyelőre fogalmunk sincs. A Sony mindenesetre egészen sok NFC-vel kapcsolatos szabadalmat jegyzett be az elmúlt időszakban.

Filmes előzetesen a Resident Evil: Revelations

Európában május 24-én érkezik Xbox 360-ra, PS3-ra, Wii U-ra és PC-re a Resident Evil: Revelations. Hogy egy kicsit képbe kerüljünk a történettel kapcsolatban, némi filmes előzetessel örvendeztet meg minket a Capcom.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward