Aprók nagyban - 02.14.

A Wargamingé a Gas Powered Games, Unreal 4-et licencelt az NCSoft, Microsoft fejes beszél a Sony bejelentésről, és már készül a Quantic új játéka...

Aprók nagyban - 02.14.

Unreal Engine 4-et licencelt az NCSoft

Az Epic Games egy hosszútávú megállapodást kötött az NCSofttal, melynek keretein belül a dél-koreai stúdió használhatja az Unreal Engine 4-et jövőbeli játékaihoz. Az NCSoft és az Epic régóta működik együtt: a Lineage II az Unreal Engine 2 segítségével fut, a nálunk kissé ismeretlen Blade & Soul pedig a harmadik verzióra épült. Hogy pontosan milyen játékhoz fogja használni a stúdió az újgenerációs Unreal-motort, az egyelőre nem derült ki.

Megvette a Gas Powered Games-t a Wargaming.net

Bepörgött a lengyel Wargaming: pár hete vásárolták meg a FEAR 3-at is fejlesztő Day 1 Studios-t, most pedig újabb prédára csaptak le: Chris Taylor csapatára, a Gas Powered Games-re. A GPG megerősítette, hogy annak minden szellemi tulajdona, az összes munkatársa, és persze ügyvezetője és alapítója is a Wargaming alá tartozik a mai naptól. Ezzel remélhetőleg a stúdió bizonytalan napjai a végükhöz értek, és végre láthatunk tőlük valami játékot is, nem pedig csak visszavont vagy lelőtt projekteket. Chris Taylor elmondta, a Wargaming hatalmasat nőtt az utóbbi években, és örömmel csatlakoznak egy olyan csapathoz, mely az iparág egyik legdinamikusabban fejlődő képviselője.

Ismét mozgásban a GRID 2

Éppen pár napja siránkoztunk arról, hogy nem láttunk még eleget a GRID 2-ből a május 31-ei megjelenés előtt, s a Codemasters máris egy új trailerrel válaszol.

Microsoft fejes a Sony-bejelentésről

Jon Grimes, a Microsoft egyik fejese szerint a Sonynak jobban oda kellene figyelnie arra, mit és hogyan kommunikál. Hiába jelentették be ugyanis a PlayStation Meetinget, és hiába vár attól a szakma egy nagy leleplezést, az iparági szereplőkön kívül a nagyközönség nem nagyon fog tudomást szerezni az egész felhajtásról. Ezen kicsit túllépve úgy véli, a Microsoft számára most az a legfontosabb, hogy ne akadjon fenn az "iparági pletykálásban és cseverészésben", hanem a mostra koncentráljon: bár a bejelentés fontos az iparág jövője szempontjából, nem szabad elfeledkezni azokról sem, akik most vesznek konzolt, vagy épp játékokat. Grimes hozzátette: "Nem azok a dolgok fogják meghatározni a következő 10 évünket, amik eljuttattak ide minket az utóbbi pár évben. Amikor a jövőn gondolkozunk, teljesen elölről kell kezdenünk mindent, és kreatívan hozzáállni a marketinghez, az üzleti modellekhez és a többi dologhoz."

Nem lesz rövid a DmC első DLC-je

A DmC Devil May Cry első DLC-je, a Dante testvéréről szóló Vergil's Downfall nem lesz rövid, tudta meg a Destructiod. A tartalmi csomagtól körülbelül 3-5 óra egyjátékos kalandot várhatunk, melyben Vergil egy különleges dimenzióban esik csapdába, ahol megfosztották szinte minden erejétől. Ezen kívül az is biztossá vált, hogy a DLC nem használ fel pályákat a Dante-féle alapsztoriból, teljesen új környezetekkel érkezik. A történetben azonban Dante is feltűnik majd.

Mégis jön Wii U-ra is az Aliens: Colonial Marines

Micsoda? Volt arról szó, hogy nem jön? Nos, igen, a Kotaku egyik újságírója a Wii U-verzió megjelenésével kapcsolatos kérdésére azt a választ kapta a SEGA-tól, hogy azt "bizonytalan ideig eltolták". Ezzel kapcsolatban az újság egyik forrása elmondta, ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy törölték a fejlesztést. Ma azonban a SEGA tisztázta a dolgot: a "bizonytalan ideig" pusztán azt jelenti, hogy egyelőre hivatalosan nem jelentették még be a megjelenési dátumot, de a játék változatlanul készül.

Előzetesen a Halo 4: Spartan Ops Episode 10

Szépen darálja a 343 Industries a beígért Spartan Ops-epizódokat, olyannyira, hogy már a tizedik résznél járnak. Az új rész címe Exodus, és a változatosság kedvéért egységünket egy mindennél fontosabb "halálig küzdeni" bevetésre küldik. Erről láthatunk most egy előzetest:

Need for Speed: Most Wanted - Wii U-n a legjobb

Legalábbis a konzolos verziók közül, ígéri a Criterion. A jelenleg még fejlesztés alatt álló port ugyanis számos dolgot átvesz a PC-s verzióból: részletesebb tereptárgyak, megnövelt látótávolság és fejlesztett bevilágítás is jelen lesz. A készítők szerint ezekre azért volt lehetőség, mert a Nintendo konzolja több memóriával rendelkezik, mint a PS3 és az Xbox 360.

Már készül David Cage következő játéka

A Quantic Dream ugyan gőzerővel dolgozik a Beyond: Two Souls fejlesztésén, a nagyfőnök, David Cage elárulta, a fejében már nem csak a következő projekt létezik, hanem az azt követő kettő is. Sőt, az első már több is mint ötlet, ugyanis konkrétan egy kisebb brigád már dolgozik rajta a stúdión belül. Cage elmondta, rengeteg ötlete van, jóval több, mint amit meg tud valósítani, ugyanakkor a következő fejlesztést nem hirtelen választja ki: amin ténylegesen elkezdenek dolgozni, azon előtte már nagyon hosszú ideig gondolkodott. Persze hozzátette: hiába van a fejében már több érett koncepció is, a játékipar folyamatos változása miatt egyáltalán nem biztos, hogy ezek később megvalósulhatnak. Mint ahogy eddig is több olyan projekt került elő a stúdióval kapcsolatban, melyek végül nem váltak realitássá, például a Quark, az Omikron 2, a Fiv5 és az Infraworld.

Majdnem készen volt a Copernicus MMO

A 38 Studios által fejlesztett Project Copernicus körülbelül 90%-ban kész volt, árulta el Todd McFarlane, a játék művészeti vezetője. A Spawn-képregényeket is rajzoló McFarlane szerint a baseball-legenda Curt Schilling elvitte 90%-ig, innentől már csak valakinek elég okosnak kell lennie ahhoz, hogy befejezze a maradék 10%-ot. Szerinte mindenképp érdemes lenne, hiszen a játék nagyon-nagyon frankónak tűnt, mikor a stúdió összedőlése miatt be kellett fejezni a fejlesztést: "Ha lenne rá pénzem, magam fejezném be a fejlesztést, annyira jó a játék." - monda, majd hozzátette: a Kingdoms of Amalur ugyan egy remek és gigantikus játék volt, de a Copernicus igazán magasra tette volna a lécet. Ez szöges ellentétben áll a 38 Studios néhány korábbi munkatársának nyilatkozatával, akik szerint a játékban egyáltalán nem volt semmi különleges, és még csak kifejezetten élvezetes sem volt. A 38 Studios szellemi tulajdonai jelenleg Rhode Island kormányánával vannak, várható, hogy hamarosan aukcióra bocsátják azokat.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward