Alien: Isolation - A horror volt a jó út

Az Alien: Isolation-t fejlesztő Creative Assembly reflektált a Colonial Marinest övező felháborodásra...

Alien: Isolation - A horror volt a jó út

Az Alien: Isolation-t fejlesztő Creative Assembly reflektált a Colonial Marinest övező felháborodásra. Szerintük a mindent elsöprő reakció a játékos társadalom részéről azt jelzi, hogy még mindig óriási tábora van a sorozatnak. Őket ez megerősítette abban, hogy jó döntés volt horror irányba menni az Alien: Isolationnel.

Forrás: VG24/7

"Mindenki valami nagyon specifikus dolgot keres, minden rajongónak megvan a maga elképzelése, hogy milyennek kéne lennie egy Alien játéknak" - nyilatkozta Gary Napper, a vezető tervező. Viszont abból amit hallottak, azt vonták le, hogy ők most jó irányba fejlesztenek, nagyjából egybecsengenek a vélemények.

A projekt kezdetén elhatározták, hogy az első film Alienjét akarják megépíteni, de aztán rájöttek, hogy az az Alien nem nagyon mozog sokat. Álldogál, belefutnak az emberek, de nem üldözi és támadja őket állandóan. Így aztán rájöttek, hogy inkább az emberek gyilkos lénnyel kapcsolatos percepcióira kell, hogy építsenek, nem pedig egy az egyben lemásolni az első filmet.

Nektek tetszik, amit eddig láttatok?

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward