A WoW miatt nincs StarCraft Ghost

Mike Morhaime a DICE Summit-on mesélt a múlt döntéseiről.

A WoW miatt nincs StarCraft Ghost

Mint nemrég kiderült, ha  World of Warcraft felhasználói bázisa nem nőtt volna robbanásszerűen, akkor nem kaszálták volna el a StarCraft Ghost projektet. A Ghost egy lopakodós akciójáték lett volna PS2-re és Xbox-ra (mint a Splinter Cell és a Metal Gear Solid). Eredetileg 2002-ben jelentették be, majd többszöri halasztás után végül 2006-ban törölték, akkor a hivatalos indok az újgenerációs konzolok megjelenése volt (a törölt Blizz projektek listájára azóta nem került fel, ami miatt máig sokan reménykedtek a kiadásban). Mike Morhaime a DICE Summit-on elárulta, hogy mi volt a valódi indoka annak, hogy kukázták a már egész előrehaladott állapotban lévő Ghost-ot. A WoW sikere miatt óriási energiákat kellett fektetni a fejlesztésébe, hogy minél gyorsabban javítsák és bővítsék, de nem voltak meg a szükséges erőforrások.

"Választanunk kellett, nem tudunk mindent megcsinálni."

A WoW mellett épp párhuzamosan fejlesztették a StarCraft 2-t és a Ghostot. Mivel a várható sikere az utóbbinak volt a legkisebb, így végül Novától kellett búcsút vennünk (azért az SC2-ben felbukkan).

 

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward