A The Division szeretné életre kelteni az online közösségeket

Ryan Barnard szerint kihalt az összetartozás érzése az online játékokból. A The Divisionnel ezt szeretzné újjáéleszteni

A The Division szeretné életre kelteni az online közösségeket

Kihalt az összetartozás érzése az online játékokból, legalábbis a Ubisoft Massive-nál dolgozó Ryan Barnard szerint. Mindenki a gyerekes trollok miatt aggódik, a fejlesztők és kiadók pedig olyan könnyen hajlandóak a játékaikban található titkokról beszélni, hogy a játékosoknak már nem kell többé egymáshoz fordulniuk segítségért. Barnard azt tervezi, hogy a Tom Clancy's The Division poszt-apokaliptikus túlőlészimben ez máshogy lesz.

Az alkotó személyes céljának tekinti, hogy a The Divisionnel újra létrehozzon egy összetartó közösséget. Szerinte manapság hiányzik a játékokból mindez, az emberek félnek megszólalni, mert bármikor rájuk kiabálhat egy fiatal kölyök és elkezdheti szidni az anyjukat.

Barnard úgy érzi, hogy a digitális megosztás modern módszerei túl személytelenek, és kevés játék meri felvállalni, hogy a valódi rejtély és kaland érzetét nyújtsa. Barnard épp ezért nem szeretne sokat elárulni a játékáról, hogy a játékosok mindent maguknak fedezhessenek fel.

"Az online játékokban halott a közösség. Ennek nagyrészt az az oka, hogy elég, hogy elmenjek a Google-re, vagy a Youtube-ra, ha pontosan tudni akarom, mit kell tennem. Nincs interakció a játékosok között."

Barnard felkészült arra, hogy harcolnia kell a Ubisoft marketingeseivel. Elege van abból, hogy még meg sem jelent egy játék, és már mindenki mindent tud róla, amit tudni lehet. "Sok problémát fogok okozni a marketingeseknek, mert szerintem jobb, ha csak az alapokat mutatjuk be az embereknek, és hagyjuk, had fedezzék fel maguknak játék közben, hogy miről is szól a játék."

Amit egyelőre tudunk a The Divisionről: "potenciálisan határtalan", nem lesz grindelős, több százfajta fegyverrel találkozhatunk benne, PC-re, a mostani ill. következő generációs konzolokra fog megjelenni és Xbox One-on exkluzív DLC-t kap. A háttérben dolgozó párkereső rendszer nemcsak szintünket, de preferenciáinkat is figyelembe fogja venni, pl. hogy szólóban, vagy csapatban szeretünk-e játszani, kedveljük-e a PvP-t, és mennyire érdeklődünk a játékban található szakmák iránt. A részletekről még több információt találhattok korábbi cikkünkben, az előzeteseket pedig itt tekinthetitek meg.

Galéria megnyitása grid_on

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward