A Lost Ember csodaszép lesz, ha egyszer elkészül

Színpompás kalandjáték állatokkal.

A Lost Ember csodaszép lesz, ha egyszer elkészül

A Mooneye Studios egy apró hamburgi vállalkozás, akik eddig főleg mobiljátékokon dolgoztak. Első nagy munkájuk, a Lost Ember egy gyönyörű képekkel kényeztető kalandjáték lesz, melyet múlt héten bemutattak a Gamescomon.

A játékban a természet visszahódította a világot az emberiségtől. A főhős egy fenséges, gyors és ügyes farkas, aki képes irányítani a többi állatot. A történetről még nem sokat tudunk azon kívül, hogy egy vibrálóan élettel teli, nyüzsgő világot fedezhetünk fel földön, vízen és levegőben, valamint elveszett civilizációkra találunk majd rá a reményről, veszteségről, célokról és kudarcokról szóló sztori keretében.

Ha a farkas más állatokkal találkozik, „megszállhatja” a testüket, így szert téve különleges képességeikre, melyek kulcsfontosságúak egyes helyzetekben. Egy papagájjal felrepülhetünk a fák tetejére, egy hallal lemerülhetünk a mélységbe, vagy vakondként beáshatjuk magunkat olyan részekre, ahová máshogy nem lehet eljutni – a lehetőségek széles skálán mozognak.

A játék muzsikáját és effektjeit a GTA-sorozat zenei rendezője, Craig Conner és az egykori Rockstar North-hangdizájner, Will Morton neve fémjelzi.

A Lost Ember megjelenését sajnos csak 2018-ra tervezik, a Mooneye Kickstarter-kampányt indítana, amint legalább ötezren feliratkoznak hírlevelére.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward