A DICE felveszi a harcot a a Battlefield 4 laggal

A DICE nagyobb teljesítményű szerverekre cseréli a régieket, hogy csökkentse a nagyméretű csaták alatt fellépő lagot.

A DICE felveszi a harcot a a Battlefield 4 laggal

Az időnként döcögő, csúszkáló, teleportálni látszó karakterek jelenségét az okozza, hogy a Battlefield 4 szerverei nem tudnak megbirkózni feladatukkal. A DICE ígéretet tett, hogy amilyen gyorsan csak lehet, ki fogja javítani a hibát. Ilyen és hasonló problémák már a játék indulásakor is jelen voltak, de a hibajavítások ellenére még most is sok gondot okoznak, különösen a nagyméretű, 64-főt felvonultató csaták közben érezhető a hatásuk.

A Battlefield hivatalos blogján a következőket írták a jelenséggel és a hibák javításával kapcsolatban: "Szeretnénk gyors tájékoztatást adni a Battlefield 4-ben néhány játékosnál bizonyos platformokon jelentkező jelenségekről, amelyek a 64-fős meccseknél fordulnak elő."

"Megvizsgáltuk a helyzetet és elégedetlenek vagyunk a szerverek teljesítményével, ezért amilyen hamar csak lehet upgradelni fogjuk a hardvert, még többet fektetünk abba, hogy jobb játékélményt tudjunk nyújtani."

"Amint megtudjuk a pontos időbeosztást, értesítünk mindenkit. A lag csökkentése az érintett játékosoknál abszolút a legnagyobb prioritást élvezi nálunk, és számításaink szerint hamarosan megoldjuk a problémát."

Az alábbi videóban egy Youtube felhasználó örökítette meg a lag által okozott parajelenségekett.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward