51 döbbenetes tény a DriveClubról

Az Evolution Studios és a Sony közzétett egy 51-es listát a DriveClubról, ami tényleg megdöbbentő tényeket mutat be nekünk.

51 döbbenetes tény a DriveClubról

Az Evolution Studios sokszor hangoztatta, hogy a DriveClub az 1080p-s felbontás mellett azért fut 30fps-sel, mert döbbenetes mennyiségű részletet látunk majd egyetlen képkockán. Mennyire? Nos, néhány egészen durva dolog derül ki abból az 51-es listából, melyet a Sony tett közzé.

Szemezgessünk kicsit. A felhőket például teljesen 3D-sen, egyedi módon generálja le minden alkalommal a játék. A felhők mérete nem mindegy ugyanis, hiszen attól függően eresztik át a fényt, teljesen volumetrikus formában. Az eget a NASA adatai alapján térképezték fel, és ha szerencsénk van, akkor láthatjuk majd az északi fényt is.

A területek környezetét és a domborzatot szintén a NASA adatai alapján alakították ki, az utakat pedig külön csapatok rögzítették, naponta 200km-t megtéve. Minden helyszín 200km-es látótávolsággal rendelkezik, és még a távoli objektumok is le vannak modellezve, nem csak odafestve, így ezek is reagálnak a dinamikus égre és világításra. A játékban egyébként van olyan pálya, amely mentén több, mint 1,2 millió fát láthatunk majd.

Az autók egyenként 260 ezer poligonból épülnek fel, és 7 hónapig tart elkészíteni őket az első licenceléstől a befejezésig. Mindegyikhez a gyártók által adott CAD adatokat használják fel. A törésmodell teljesen a shaderekre épül és procedurálisan generált.

Az autók hangjait teljesen 360 fokban rögzítették, így minden kameraállásból valóságosnak hangzik. A motorhangok felvétele annyira pontosan sikerült, hogy a BMW és a Mercedes-AMG elkért belőlük másolatokat, hogy lecseréljék a saját hangmintáikat.

De ami a legdurvább: minden részletessége ellenére egy pálya kevesebb, mint 15 másodperc alatt fog betölteni. Ami különösen azok után döbbenetes, hogy a Forza Motorsport 5 több, mint egy percig tölt egy pályát.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward