A Legendary Pictures megvenné az Epic-et?
Ha a Variety jelentése igaznak bizonyul akkor a Legendary szemet vetett a Gears of War és így az Unreal 3 motor alkotóira. Nem jellemző, hogy a filmesek elkezdenének foglalkozni a játék készítéssel, így elég egyedülálló üzlet lenne (film adaptáció persze van annyi, mint égen a csillag, a GoW filmet többek között a Legendary Pictures pénzeli nem túl meglepő módon). Az LP nem volt hajlandó kommentálni a dolgot, míg az Epictől csak annyit mondtak, hogy pletykákra nem adnak, és egyébként is kiadták közleményben, hogy milyen jól elvannak az LP-vel az új film kapcsán.
Street Fighter IV PC a konzolos után
Az már egy ideje köztudott, hogy a PC-sek örvendhetnek, végre lesz egy használható verekedős játékuk is, de az, hogy mikor még körülbelül sem volt behatárolva. A fejlesztők elmondták, hogy jelenleg a terveikben ez úgy néz ki, hogy télen megérkezik a játék konzolokra (pontos időpont még erre sincs, de valószínűbb a január/február mint a december), míg valamikor ezután 2009 második vagy harmadik negyedévében megjelenhet a PC-s is, attól függően mennyi időre van szükségük, hogy rendes portot készítsenek.
Left for Dead gépigény változás
A sokak által várt új Valve játéknak egy hónap alatt csökkentek a gépigény éhségére támasztott adatai. A megjelenésig nem derül ki, hogy a srácok csak nagyon optimisták vagy képesek voltak még itt-ott optimalizálni a motoron, de kiindulva a Half-Life 2-ből bármi megtörténhet (egyébként annyi változott, hogy a minimum követelmény leesett egy 128MB-os 9600XT-re).
Electronic Arts: néhány folytatás bejelentése
Nemrég a Variety munkatársai elkapták egy interjúra az EA Games elnökét Frank Gibeau-t és az EA Redwood menedzserét Glenn Schofield-et, akik elég nyíltan beszéltek a cég jövőbeni terveiről. Ezekben pedig az szerepel, hogy három idei játéknak is lesz folytatása a közeljövőben: Dead Space, Battlefield: Bad Company és Army of Two. Az első kettő nem túl nagy meglepetés, mert hihetetlenül jó fogadtatásban részesült játékokról van szó, amit visznek is, mint a cukrot (a Dead Space csak a napokban jött ki, de az előrendelések száma is magas volt). Ezzel szemben az Army of Two hiába kapott egész jó értékeléseket a médiában, valahogy mégse lett belőle egy bestseller. Az EA-nál azonban úgy néz ki látnak benne fantáziát és tanulva az egy első rész hibáiból, lesz második (gondolunk itt például az egyszemélyes játék problémáira).