Viszik az érintőképernyős Samsung-mobilokat

Viszik az érintőképernyős Samsung-mobilokat

A Samsung Electronics Co. bejelentette, hogy idén várhatóan túl fogja teljesíteni 200 millió darabos értékesítési tervét. A siker jelentős részben az érintőképernyős mobiltelefonok iránti kereslet ugrásszerű erősödésének köszönhető.

A Samsung, amely a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártója a Nokia után, 40 millió teljesen érintőképernyős készüléket adott el a január-novemberi időszakban, szemben a 2008 első 11 hónapjában értékesített 10 millióval. Az ilyen zsebtelefonok a teljes forgalom 20 százalékát adják - tavaly még csak öt százalék volt ez az arány.

A vállalat tovább akar nyomulni az érintőképernyős mobilok piacán, olyan új készülékek bemutatására készül, amelyeket a helyi piacok igényeihez igazodva fejlesztettek ki. Azt nem árulták el, mennyire léphetik túl az idei értékesítési tervet.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward