Visszaestek az internetes hirdetések

A jelenlegi gazdasági helyzet nem kedvez az Internetes hirdetéseknek, ugyanis az elmúlt időszakban először stagnált, majd csökkent az Internetes hirdetésekből jövő bevételek értéke.

Visszaestek az internetes hirdetések

A jelenlegi gazdasági helyzet nem kedvez az Internetes hirdetéseknek, ugyanis az elmúlt időszakban először stagnált, majd csökkent az Internetes hirdetésekből jövő bevételek értéke.

Az idei év első negyedévében az Egyesült Államokban 5,5 milliárd dollár volt az a pénzmennyiség, amennyit a hirdetéseket megjelenítő Internetes médiumok bezsebeltek. Ez 5 százalékkal kevesebb a 2008 utolsó negyedévi 6,1 milliárd dolláros értéknél, áll az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers múlt héten kiadott jelentésében. Egy kicsike csökkenést a 2008-as évben leszámítva az Internetes hirdetési piac folyamatosan, megrendíthetetlenül növekedett 2002 közepe óta, amikoris kezdett talpraállni a szektor a dot-kom válság után.

"A fogyasztók egyre több és több időt töltenek az interaktív médiával. Ezért, és más okok miatt is az interaktív média folyamatosan hasít ki nagyobb szeleteket a marketing kiadásokból." - nyilatkozta Randall Rothenberg, az IAB elnöke és vezérigazgatója. "Biztosak vagyunk benne hogy a növekedés folytatódni fog amint az Egyesült Államok gazdasági helyzete javul. Az interaktív hirdetés a legjobb mód a vásárlók elérésére - és ebben a gazdaságban a digitális média bármely sikeres marketing kampány fő összetevője lesz."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward