A Nothing rövidesen saját ruházati kiegészítőkkel rukkolhat elő, szóval újra le lehet porolni a márkanévvel alkotott ultrabéna szóvicceket. Carl Pei a jelek szerint már nemcsak kütyükkel ruházná fel a vásárlókat, hanem szó szerint is öltöztetni akarja a folyamatosan gyarapodó közösségét.
Carl Pei, amikor a Nothing márkát létrehozta, akkor azt a célt tűzte ki magának, hogy egy stílusos eszközt adjon a vásárlóknak, ami a hétköznapi életet és a technológiát összeköti. Szeretett volna ténylegesen kilógni a sorból. Nos, most ezt a kettőt összekötheti, mivel ruhákat kezd forgalmazni, ami eléggé szokatlan egy mobilgyártótól, miközben igazából meghatározó lehet a felhasználók stílusára nézve a hétköznapok során.
Persze szó nincs arról, hogy a ruházati termékek forgalmazása szerepelhetett a startup céljai között, inkább csak egy olyan markating húzás lehet ez, ami adja magát. Napjainkban a fiatalok körében rendkívül felkapott az, hogy menő márkás ruhákat húzzanak magukra, és a Nothing éppen ezt a fiatal közönséget szokta célba venni. A ruházati cikkekkel pedig elég jól lehet keresni ideális esetben és reklámra sem utolsók, így kapóra jöhet a Nothingnak több szempontból is. A startupnak továbbra sincs túl sok terméke, amivel jelentősebb bevételre tudna szert tenni.
A következő napokban jöhet a Nothing ruházati kollekciója, és mindenképpen kíváncsiak leszünk arra, hogy fogja ezt tálalni a márka. No, meg persze arra is, hogy milyen fogadtatásban részesül a márka vadi új ötlete. Azt már lehet tudni, hogy az online értékesítés mellett a szerény bolthálózatot is bevonja a forgalmazásba a startup.
A Nothing egyébként az elmúlt napokban több országban is csökkentette valamelyest a Phone (2) árát, a vállalat valószínűleg így próbálja a keresletet élénkíteni. Nem tudni, hogy milyen eladási adatokat produkál a termék. Valószínűleg azt a célt nem tudja hozni, amit a vállalat kitűzött magának, és szeretnék az ünnepi szezonban kicsit felpörgetni a forgalmat.
Ezeken felül pedig még egy érdekes hírt oszthatunk meg veletek a márka kapcsán. Nagyon úgy fest, hogy jön egy újabb okostelefonja, ami kedvezőbb árazás mellett láthatja meg a napvilágot valamikor az elkövetkezendő időszakban. Ezt egyelőre hol Nothing Phone (2a), hol pedig Nothing Phone (3) néven emlegetik, de csak annyit lehet tudni ennek kapcsán, hogy AIN142 a modellazonosítója. Az ismert paraméterei pedig jelen állás szerint így festenek:
- 6,7 hüvelykes, 120Hz-es AMOLED kijelző
- 50 MPixeles főkamera optikai stabilizátorral
- 50 MPixeles kamera ultraszéles látószöggel
- 16 MPixeles frontkamera középre helyezett lyukban
- 4920 mAh-s akkumumulátor
- NothingOS 2.5 grafikus felület Android 14 alapon
- Áttetsző hátlap
Valószínűleg a Nothing Phone (1) modell helyét veheti majd át a palettán ez a készülék. Noha egyes feltételezések szerint a cég első mobilja továbbra is része maradhat a kínálatnak, és ezt a szerkezetet a kettő modell közé szánja a márka. Hogy melyik szcenárió valósul majd meg, ha hamarosan kiderülhet.