Shop menü

VÁRATLANUL ÚJRAINDULNAK ÉS BOOTLOOPBA KERÜLNEK XIAOMI, REDMI ÉS POCO MOBILOK

Igencsak komoly hiba csúszott a rendszerben, de most úgy fest, hogy nem teljesen a Xiaomi sara a dolog.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Váratlanul újraindulnak és bootloopba kerülnek Xiaomi, Redmi és Poco mobilok

Az okostelefonok esetében nem ritkák a szoftverhibák, amik képesek kellemetlenségeket okozni a felhasználóknak. És most a Xiaomi a jelek szerint egy különösen súlyos problémába futott bele. Az elmúlt napokban jellemzően Indiában furcsa hibaüzenettel újraindulnak és bootloopba kerülnek a mobilok, amiken a MIUI operációs rendszer fut. Elvileg a megoldás már úton van, és nem is magában a Xiaomi vétett.

Múlt héten jelentek meg olyan panaszos bejegyzések a különböző fórumokon, közösségi csatornákon amikben a tulajdonosok arról számoltak be, hogy az okostelefonjuk váratlanul újraindult használat közben, és bootloopban kötött ki. Teljesen eltérő eszközökről van szó, a közös pontot a MIUI operációs rendszer, egy szolgáltatói alkalmazás, és egy rejtélyes hibaüzenet jelentette.

Galéria megnyitása

Minden készülék „Find Device Closed Unexpectedly” üzenetet dob az előtt, hogy újraindul és bootloop állapotba kerül, szóval nem is képes újra felállni, átmenetileg használhatatlanná válik. Először egyáltalán nem lehetett tudni, hogy mi lehet a gond, de a körülmények figyelembe vételével hamar elkezdett körvonalazódni, hogy mi lehet a helyzet. Mivel jellemzően Indiában jelentek meg a panaszos hangok, így elkezdtek az érintettek a lokális dolgok körében gondolkodni, és mostanra kiderült, hogy az Airtel Thanks alkalmazása váltotta ki a problémát.

A beszámolók között egyaránt volt Mi 10T Pro, Redmi K20 Pro, Redmi Note 8 Pro, Redmi 9, Poco F1, Poco M2 Pro, Poco M2, Poco X3 és Poco X2 is, szóval igencsak vegyes volt a kép ebből a szempontból. Az Airtel egyik illetékese mostanra megerősítette, hogy valóban az általuk készített alkalmazás okozza a gondot, és már elvileg úton van a frissítés, ami megoldást jelenthet. Az Airtel és a Xiaomi közösen dolgozik a probléma elhárításán.

Galéria megnyitása

Azok a felhasználók, akik pórul jártak, két megoldási lehetőségből választhatnak. Vagy visszaviszik az okostelefont a szerviz számára, ahol szakemberek megoldják a hibát, vagy megpróbálják maguk elhárítani a dolgot. Személyi számítógépre csatlakoztatva az okostelefont az USB Debugging révén lehet törölni az Airtel Thanks alkalmazást. Csak a megfelelő ABD parancsot kell kiadni, ami így néz ki: „pm uninstall -k --user 0 com.myairtelapp”.

Remélhetőleg a Xiaomi fényt derít majd arra, hogy ez a hiba miként következhetett be, és megoldja majd az esetleges problémákat a MIUI esetében. Mivel más gyártók készülékein az Airtel Thanks app nem okozott gondot, így biztosan van valami olyan dolog a háttérben, ami itt gondot okozott.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére