Változások az OCZ termékeinek garanciaidejében

Az SSD meghajtók esetében több változásra is fel kell készülni, ám ezek inkább a kereskedők számára lesznek kellemetlenek. Persze a vásárlóknak is szembe kell majd nézniük némi kellemetlenséggel.

Változások az OCZ termékeinek garanciaidejében

Az OCZ SSD meghajtók tervezésével és fejlesztésével foglalkozó részlege nemrégiben a Toshiba tulajdonába került, így e részleg ezentúl a Toshiba fennhatósága alatt, OCZ Storage Solutions névvel üzemel tovább.

A felvásárlás kapcsán joggal merülhet fel az a kérdés, hogy az akvizíció pontosan milyen hatást gyakorol a különböző termékek garanciaidejére. A memória üzletághoz és a különböző hűtési megoldásokkal foglalkozó üzletághoz tartozó termékek esetében már nem támogatott a garanciális ügyintézés, a tápegységek esetében pedig még nincs konkrét információ, e téren az elkövetkező két hét folyamán érkezhet bővebb tájékoztatás.

Nézzük, mi a helyzet SSD garanciaidő terén. A dolgok jelenlegi állása szerint az alábbi SSD meghajtókra továbbra is változatlan feltételek mellett érvényes a garancia:

Vector 150

Vector

Vertex 460

Vertex 450

Vertex 4

Vertex 3

Vertex 2

Vertex

RevoDrive

RevoDrive 3

RevoDrive 3X2

Az Agility család tagjainál már van némi változás, ugyanis csak 2015. január 22-ig él a gyártói garancia. Ez a kitétel az alábbi termékcsaládokat érinti:

Agility 4

Agility 3

Agility 2

Agility

A fenti már okozhat némi kellemetlenséget, de ami ennél is rosszabb, az az, hogy az alábbi felsorolásban szereplő termékcsaládok támogatása és garanciális ügyintézése teljes egészében megszűnt:

Core Series

Apex

Petrol

Octane Series

Solid Series

Colossus Series

IBIS

Enyo

Nocti

RevoDrive Hybrid

Summit

Synapse

Onyx Series

Solid Series

OCZ SATA I SSD (első generáció)

OCZ SATA II SSD (első generáció)

Mivel a fentiekben a gyártói garancia megszűnéséről van szó, így a vásárlóknak nem kell aggódniuk, ugyanis az Európai Unió területén, illetve egyéb más régiókban is az adott viszonteladó felel a garanciával kapcsolatos ügyintézés lebonyolításáért, hiszen ő van szerződött kapcsoltban a vásárlóval, így ezeken a területeken a garancia továbbra is érvényben marad.

Viszonteladói, illetve kereskedői részről azonban felmerülhet az a probléma, hogy a gyártó felé nem feltétlenül sikerül majd érvényesíteni azokat a jogos követeléseket, amelyek az adott termék cseréje vagy javítása miatt esetlegesen felmerülnek. A vásárlókat maximum annyiból érintheti kellemetlenül az így kialakult helyzet, hogy a fenti, legutolsó felsorolásban szereplő termékekhez nem érkezik többé semmiféle gyártói terméktámogatás, így új firmware sem, és elnyúlhat a garanciális ügyintézés. Ugyanez igaz a második felsorolásban szereplő termékekre, az Agility sorozatú SSD meghajtókra is, legalábbis 2015. január 22-e után.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward