USA: 10, $1000 feletti laptopból 9 MacBook

Láthatólag fénykorát éli az Apple: az NPD Group friss felmérései ugyanis kimutatták, hogy legalábbis az USA-ban az $1.000 fölötti laptopok kategóriájában az eladások 91%-át az Apple gépei alkotják.

USA: 10, $1000 feletti laptopból 9 MacBook

Láthatólag fénykorát éli az Apple: az NPD Group friss felmérései ugyanis kimutatták, hogy legalábbis az USA-ban az $1.000 fölötti laptopok kategóriájában az eladások 91%-át az Apple gépei alkotják.

2008 elején ugyanez az érték még csak 66% volt, idén májusra azonban már 88%-ra emelkedett, most pedig láthatólag még ezt is sikerült fokozni. Az ugrás nagyban köszönhető az új MacBook Pro modelleknek is, amelyeknek a puszta népszerűsége is rengeteg vásárlót vonzott, de hozzájárultak az Apple közelmúltban végrehajtott árcsökkentései is (a 13 és 15 hüvelykes alumínium MacBook-ok esetében).

Ezen eredmények fényében legalábbis meglepő, hogy a közelmúltban a Laptop Hunters reklámkampányuk felfüggesztésére kérték a Microsoftot, épp az előbbi árcsökkentésre hivatkozva. Tény ugyan, hogy így valóban javult kissé a Mac-ek látszólagos ár-érték aránya, viszont miután $1.000 alatti gépekkel továbbra sem rendelkezik a cég (mondván hogy olyan olcsón nem lehet jó gépet összerakni), annyira nem is meglepő, hogy inkább az efölötti kategóriában tarol (van egy 999 dolláros gépük, de hát azt nehéz lenne 1000 dollár alatti kínálatnak nevezni).

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward