Újabb Vista-reklámkampányt indít ősztől az MS

Méghozzá olyan nagyszabásút, hogy abban Jerry Seinfeld (amerikai humorista, színész és író) és maga Bill Gates is szerepelni fog; csak Seinfeld gázsija 10 millió dollárt tesz ki, a hadjárat összköltségvetése pedig több száz millió dollárra rúg.

Újabb Vista-reklámkampányt indít ősztől az MS

Méghozzá olyan nagyszabásút, hogy abban Jerry Seinfeld (amerikai humorista, színész és író) és maga Bill Gates is szerepelni fog; csak Seinfeld gázsija 10 millió dollárt tesz ki, a hadjárat összköltségvetése pedig több száz millió dollárra rúg.

Az üzenet a régi ("A Vista jó dolog!"), csak a jelmondat más: "Az operációs rendszerrel való kommunikációt nem a falak, hanem az ablakok teszik akadálymentessé" (ez persze még csak az eszme, amin a hangsúly lesz, de nem a tényleges reklámszöveg).

Maga a reklámhadjárat (amely egyébként az MS által valaha is indított egyik legnagyobb lesz) szeptemberben veszi kezdetét, és állítólag kellően "szemtelen" lesz (bár kötekedő nem) még ahhoz is, hogy ellensúlyozza az Apple már jóval korábban elindított "Get a Mac" kampányát.

Legalábbis ezt remélik az illetékesek, az eredményeket pedig majd meglátjuk. Egyelőre azonban tény az, hogy az említett Apple-reklámok valóban tovább rontják a Vista közmegítélését, és még több embert ösztönöznek vagy arra, hogy ténylegesen átálljanak Mac-gépekre, vagy pedig arra, hogy legalább maradjanak meg az XP-nél. Az Apple számítógép-eladásai jelentősen növekedtek is a közelmúltban, és egyre nagyobb teret nyernek az USA-ban is (a 2007-es 6,2% után most már 7,8%-at is remélhetnek).

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward