George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója több érdekes dologról is beszélt az elmúlt napokban, amik meghatározzák majd a márka jövőjét. Bejelentette a szakember, hogy a Honor visszaszerezte olyan gyártóknak a partnerségét, akiktől a Huawei már el lett tiltva, és egy új szlogen is született, ami a márkastratégiát próbálja jellemezni.
A Honor olyan vállalatokkal dolgozhat majd együtt a továbbiakban, mint például a MediaTek és a Qualcomm. Ez a kettő vállalat főleg az okostelefonok szempontjából lesz érdekes partner. Mivel saját rendszerchipre már nem támaszkodhat a cég, éppen ezért a két legnagyobb piaci szereplővel is aláírt, hogy a jövőben ne legyen probléma a mobilok kiszolgálásával. George Zhao arra nem tért ki, hogy milyen mobiloknak a bevetésén dolgozik, de az egészen új Honor V40 például már a MediaTek kínálatából származó Dimensity 1000+-t használja.
További érdekesség a hivatalos információkon túl, hogy a Reuters úgy tudja, hogy a chipdizájnerek párosa mellett már egy sor másik gyártóval is megállapodott a Honor. Az említetteken felül az AMD, az Intel, a Micron, a Microsoft, a Samsung, a Sony, valamint az SK Hynix is szerepelhet már a frissen szerződött partnerek között. Ezek a vállalat kiemelkedően fontos komponenseket tudnak szállítani a Honor számára, gondolunk itt a processzoroktól a memóriamodulokon át a kamerákig mindenféle megoldásra.
Amennyiben a Reuters információ helytállóak, úgy a Honor a notebookok fejlesztését is gond nélkül folytathatja egyebek mellett. És mivel a Honor noteszgépeket sokan kedvelték a jó építési minőségük és korrekt árazásuk miatt, ez mindenképpen egy remek hír. Viszont arról egyáltalán nem esett szó, hogy a Honor a Google-lel vajon miként áll, pedig a legnagyobb kérdés ez. Hiszen amíg nem tudja a GMS engedélyt visszaszerezni, addig Kínán kívül biztosan nem tud majd a mobiljaival olyan nagy népszerűséget elérni, mint korábban.
A Honornak nagyon komoly tervei vannak, és ezeknek a megalapozásaként a márka új stratégiát is bejelentett egy friss szlogennel. George Zhao hivatalosan vezette fel, hogy a „Go Beyond” lesz ezentúl a Honor mottója.
„Rendkívül hálásak vagyunk felhasználóink és partnereink támogatásáért és hűségéért, akik az elmúlt hét évben mellettünk álltak. Tevékenységünk középpontjában a felhasználóink állnak, és ahogy megkezdjük történetünk következő fejezetét, úgy elkötelezettségünket is megerősítjük egy új intelligens világ létrehozása mellett.” – mondta el George Zhao.
A vállalat friss márkastratégiája, hogy a Honor a „Minden helyzetben, minden csatornán, minden embernek” szól. Kiemelte a vállalat első embere azt is, hogy a Huawei által korábban kijelölt értékeket is szeretné továbbörökíteni, bár nem teljesen így fogalmazott, de a lényeg az, hogy fókuszban marad a már jól ismert 1+8+N termékstratégia.
Az okostelefonok frontján állítólag főleg a közép- és a felsőkategória lesz majd fókuszban, de mivel az 1+8+N stratégiának például szerves részét képezik az okosotthonos berendezéseknek a sora, így biztosak lehetünk abban, hogy az IoT kütyük is maradnak majd a palettán a többi eddig ismert termékkel együtt.