Trükközik a Google és a Yahoo

Szorgosan farigcsálja szövetségi tervét a Google és a Yahoo annak érdekében, hogy elhárítsa a különböző, monopolizálástól tartó támadásokat; egy új tervezet-változat már el is készült, bár persze azt még nem lehet tudni, hogy ez már a végső lesz-e, vagy még tovább kell faragni rajta.

Trükközik a Google és a Yahoo

Szorgosan farigcsálja szövetségi tervét a Google és a Yahoo annak érdekében, hogy elhárítsa a különböző, monopolizálástól tartó támadásokat; egy új tervezet-változat már el is készült, bár persze azt még nem lehet tudni, hogy ez már a végső lesz-e, vagy még tovább kell faragni rajta.

Jelenleg azonban annyi lényegi változás történt, hogy kijelölésre került egy felső határ arra vonatkozólag, hogy a Yahoo mennyit profitálhat a dologból (a keresési bevételeinek max. 25%-át), valamint a szövetség időtartamát is jelentősen visszanyesték (10 évről kettőre).

Hogy miért épp (vagy miért csak) a Yahoo bevételének szabtak felső limitet, az már egy másik kérdés - mindenesetre annyi áldozatot a Google is vállalt, hogy a hirdetői eldönthetik, hogy szeretnék-e, hogy a hirdetéseik megjelenjenek a Yahoo-nál is, vagy nem.

Mindeközben a Yahoo keményen dolgozik azon is, hogy feltöltse a vezetői posztjain keletkezett üresedéseket; épp tegnap köszöntötték soraikban Jeff Dossett Microsoft-dezertőrt, aki ezentúl a Yahoo online médiáiért fog felelni, betöltve így a Scott Moore távozásával keletkezett rést.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward