Shop menü

TÖRTÉNELMET ÍRT A NATIONAL GEOGRAPHIC

Több mint 100 millióan követnek az Instagramon. A vállalat nyereményjátékkal ünnepli a rekordot.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Történelmet írt a National Geographic

A National Geographic az első márka az Instagramon, ami átlépte a 100 millió követős álomhatárt, korábban ez még csak olyan népszerű embereknek, celebeknek sikerült, mint Kim Kardashian vagy Cristiano Ronaldo. A vállalat nagyon büszke arra, hogy ilyen eredményt ért el, és a tartalmait világszerte elhivatottan nézik a felhasználók a legnagyobb közösségi képmegosztón is. A mérföldkő örömére egy versenyt is hirdetett.

A National Geographic hivatalos közleményt adott ki a jeles esemény kapcsán, amiben igyekezett leszögezni, hogy ez nem a saját érdeme, hanem azoké a fotósoké és videósoké, akik folyamatosan lenyűgöző tartalmakkal tudnak szolgálni. Az ikonikus magazin egészen elképesztő utat járt be, és mindig rendkívül jól tudott alkalmazkodni a felhasználói igényeknek, elsősorban ennek köszönheti a népszerűségét. Érdekesség, hogy idén már 130 éves a National Geographic, és az alapítók aligha gondolták 1889-ben, hogy 2019-ben hol tart majd. A celebektől eltekintve senkinek és semminek nincsen annyi követője a legnépszerűbb tartalommegosztón, mint a NatGeónak.

Galéria megnyitása

Az Instagram lehetővé teszi azt, hogy a fiatalok a National Geographic képei révén első kézből ismerkedhessenek meg a világ legszebb és legizgalmasabb természeti értékeivel, fontos eseményeivel. Eddig összesen 135 fotósnak jelentek meg művei a képmegosztón, és egészen elképesztő mennyiségű, húszezernél is több felvétel gyűlt össze a vállalat hivatalos lapján. Az elmúlt évek alatt döbbenetes mennyiségű kedvelés és hozzászólás érkezett a fotókra, mozgóképfelvételekre, a felhasználók több mint 4 milliárd szívecskét osztottak ki a tartalmaknak, és 20 milliót meghaladó komment gyűlt össze a megosztások alatt. A legnépszerűbb feltöltéseket pedig több mint 1 millió kedvelés kíséri.

A National Geographic szeretné kifejezni a háláját a leglelkesebb követői felé, ezért egy versenyt indított, aminek egy több mint 10 ezer dolláros értékű túra a tétje. Az indulóknak a #NatGeo100contest címkével kell feltölteniük a legjobb képeiket az Insragramra. A győztes egy kilencnapos tanzániai fotós úton vehet részt a National Geographic szervezésében. Ennek során profiktól tanulhat majd a nyertes, miközben fényképezheti az afrikai vadon legkülönbözőbb élőlényeit a saját környezetükben. A túra keretében a szerencsés kiválasztott egyebek mellett még a Serengeti Nemzeti Parkot is meglátogathatja majd, ami páratlan és életre szóló élményt jelenthet szinte bárkinek.

Galéria megnyitása

A National Geographic valószínűleg továbbra is elkötelezett híve marad majd annak, hogy a legkülönbözőbb felületeken jelenjenek meg a képei, és igyekszik majd az összes adódó lehetőséget kihasználni. Érdekesség, hogy a NatGeo az elsők között használta az Instagram egyelőre döcögősen szereplő IGTV szolgáltatását is egészestés természetfilm bemutatására.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére