Sok hibát javít a 3DMark 11 frissítés

Megérkezett az 1.0.4-es frissítés, amely teljes Windows 8 kompatibilitást, rengeteg hibajavítást és néhány kompatibilitással kapcsolatos javítást is kínál.

Sok hibát javít a 3DMark 11 frissítés

A Futuremark 3DMark sorozatának legfrissebb tagja már egy ideje elérhető, így a szoftvert már mindenki kipróbálhatta, akit érdekelt. Az alkalmazás sajnos nem mentes a kisebb-nagyobb hibáktól, ám ezek túlnyomó részére szerencsére már megoldást kínál a most megjelent 1.0.4-es frissítés.

A frissítés telepítésével az 1.0.3-as kiadásban elért pontszámok összehasonlíthatóak maradnak, maga a szoftver pedig végre tökéletesen kompatibilissé válik a Windows 8-cal is. A frissítés számos hibára és kompatibilitási problémára kínál megoldást, így mindenképpen érdemes telepíteni.

Az alábbi felsorolásban összesítettük, hogy pontosan milyen változásokat kínál az új kiadás.

Javítások, fejlesztések

[list type="unordered"]

[*]A billentyűzet fókuszt többé nem ellenőrzi a szoftver, ha demo, illetve tesztsorozat fut. Persze akkor, ha a rendszer teszt közben asztali nézetre vált egy felugró ablak miatt, a teszt továbbra is megszakad.

[*]A 3DMark 11 most már emlékezni fog a legutóbb használt egyedi felbontásra

[*]A rendszerben található grafikus processzorok számát mostantól hibátlanul érzékeli a rendszer, még akkor is, ha a SystemInfo éppen le van tiltva.

[*]A 3DMark 11 mostantól megakadályozza, hogy teszt közben alvó állapotba lépjen a rendszer.

[*]A licenckulcs a tesztprogram újratelepítésével ezentúl törlődik annak érdekében, hogy az érvénytelen kulcsok eltávolíthatóak legyenek.

[/list]

Kompatibilitással kapcsolatos dolgok

[list type="unordered"]

[*]A SysteInfo frissült, a 4.15-ös kiadás pedig immár teljes Windows 8-as kompatibilitást kínál

[*]Frissült a DirectX csomag

[*]Mostantól statikus Visual C++ 2010 futtatókörnyezetet használ a rendszer, hogy az egyes konfigurációknál ritkán, a telepítés alkalmával jelentkező problémák kiküszöbölhetőek legyenek.

[*]A fejlesztők eltávolították az EvaDotNet.dll és az EvaDotNet.DirectX.dll fájloktól való függőséget, ami a GPU-k számbavételekor korábban kompatibilitási problémákat okozott egyes rendszereknél.

[/list]

Hibajavítások

[list type="unordered"]

[*]Kijavították a kijelző inicializálást végző kódban rejlő hibát, ami korábban "SetFullscreenState failed: DXGI_ERROR_NOT_CURRENTLY_AVAILABLE" hibaüzenetet okozott egyes rendszereknél.

[*]Kijavításra került néhány olyan hiba is, amelyek memória és textúra szivárgást okoztak, ezáltal mostantól jobb a stabilitás, ha nagyon hosszú tesztsorozatokat futtatunk.

[*]A HUD stopper többé nem fordul át, ha egyetlen teszt tíz percnél hosszabb időn át fut. Ez korábban problémát jelenthetett egyes belépő szintű DirectX 11-es videokártyák esetében a Combined Test futtatásakor.

[/list]

Professzionális kiadást érintő változások

[list type="unordered"]

[*]A mentett fájlok mostantól parancssorból is hibátlanul elküldhetőek a 3DMark.com-ra.

[*]Az Image Quality Tool ezentúl nem ad rejtélyes hibaüzenetet, ha a kimeneti könyvtár nem létezik.

[/list]

A 3DMark 11 1.0.4-es frissítését innen szerezhetik be az érdeklődők.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward