Reklámok kor és nem szerint

Reklámok kor és nem szerint

A Samsung digitális kijelzői fokozatosan felválthatják a citylightokat vagy egyéb reklámplakátokat, mivel a nézők kora és neme szerint változtatják a megjelenített hirdetéseket. A Nyugat-Európából vagy a tengerentúli repülőterekről már ismert megoldás egy kamera segítségével felvételt készít a "digitális hirdetőoszlop" előtt állókról, majd azonosítja nemüket és megbecsli korukat annak érdekében, hogy a többségnek tetsző hirdetést mutassa meg. A rendszer segítségével a reklámozók fontos statisztikai adatokhoz jutnak arról, hogy kik, mennyi ideig, hol, melyik hirdetésüket nézték leggyakrabban, anélkül hogy személyiségi jogokat sértő adatok kerülnének a birtokukba - állítja a Samsung közleménye. A gyártó által PROM-nak (PROactive Merchandising) nevezett rendszer kültér- és beltérben egyaránt használható.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward