Páratlan élmény lesz a Vodafone-nal kapcsolatba kerülni idén is - ígéri Podhorányi László, a Vodafone ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese, akit a Best of Call Centers díj megnyerése kapcsán kérdeztünk.

Páratlan élmény lesz a Vodafone-nal kapcsolatba kerülni idén is - ígéri Podhorányi László, a Vodafone ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese, akit a Best of Call Centers díj megnyerése kapcsán kérdeztünk.

- Terveznek-e valamilyen újdonságot, amellyel továbbra is megőrizhetik a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2010" versenyen elért eredményt?

- A verseny eredményhirdetését követően részletes visszajelzést kaptunk arról, hogy melyek azok a területek, ahol lehetőségünk van további fejlődésre. Jelenleg elsősorban ezekre fókuszálunk, mind a telefonos ügyfélszolgálat, mind az üzletek esetében. Emellett az is nyilvánvaló számunkra, hogy ügyfeleink elégedettsége "mozgó célpont", tehát az, ami 2010-ben elegendő volt egy kiváló eredmény eléréséhez, nem biztos, hogy 2011-ben is az marad. Ez azt jelenti, hogy azoknak a területeknek a fejlesztésével is foglalkoznunk kell, ahol 2010-ben a legjobb eredményt mi értük el.Az üzlethálózatunkban például sokkal nagyobb hangsúlyt helyezünk az egyre népszerűbb okostelefonok előnyeinek bemutatására, a szükséges technikai támogatást pedig a telefonos ügyfélszolgálaton túl az üzleteinkben és a vodafone.hu oldalon is az eddigieknél magasabb szintre emeljük. Ezek mellett számos apró figyelmesség is erősíteni fogja azt, hogy a Vodafone-nal kapcsolatba kerülni páratlan élmény legyen 2011-ben is.

- A Montana készülő beszédfelismerő rendszerét a Vodafone segítségével fejleszti. Milyen segítséget várnak majd a rendszertől, amikor elkészül?

- A beszédfelismerő rendszer olyan valós idejű, hatékony ügyfélkezelést tesz lehetővé, amely segít az ügyintézés színvonalának emelésén a jelenleginél gyorsabb, pontosabb és relevánsabb információk átadásával, csökkentve az ügyintézési és várakozási időt.

- A Vodafone összes munkatársának havonta fel kell hívnia néhány előfizetőt, hogy megtudakolják a vevőik véleményét a cégről. Milyen tapasztalatokról számolnak be a kollégái, és hogyan hasznosítják ezeket a beszélgetéseket?

- A programunk elindítása óta hónapról hónapra egyre több ügyfelünkkel vesszük fel a kapcsolatot. Rendkívül pozitívak a tapasztalataink - mind munkatársaink mind pedig ügyfeleink részéről. Többször előfordul, hogy egy-egy félreértést sikerül tisztáznunk, vagy éppen hiányzó információkat osztunk meg ügyfelünkkel, ugyanakkor világosan megjelennek azok az igények is, amelyek több ügyfelünk számára is fontosak. Munkatársainkkal együtt azon dolgozunk, hogy ezeket mielőbb elérhetővé tegyük ügyfeleink minél szélesebb köre számára.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward