Online DVD-reklám az IBM-től

Meglehetősen különös elképzelést szabadalmaztatott az IBM: a folyamatosan frissíthető reklámtartalommal fűszerezett DVD-t.

Online DVD-reklám az IBM-től

Meglehetősen különös elképzelést szabadalmaztatott az IBM: a folyamatosan frissíthető reklámtartalommal fűszerezett DVD-t.

A DVD-t hardveres alapon programoznák be arra, hogy helyenként reklámokat jelenítsen meg a lejátszott tartalom közepette, amiket még csak nem is lehet átugrani. Az elképzelés szerint a reklámok egy online forrásról folyamatosan frissítenék is magukat, így még egy régen vásárolt film is friss reklámokat jeleníthetne meg mindig.

A szabadalmi bejegyzést idézve: "Az eljárás lehetőséget ad a DVD-k tartalmának meghatározott tanúsítványok szerinti kódolására. Ha a tanúsítvány szerint a DVD-tartalmat reklámokkal kell megszakítani, akkor ez meg is fog történni minden egyes lejátszás alkalmával. A reklámok elhelyezhetőek magán a DVD-n is, de online szerverről is letölthetőek, amely igény szerinti reklámokat szolgáltat."

És hogy mivel érvel az IBM ezen eljárás mellett? Két szóval: "Olcsóbb DVD-k". Kérdés már csak az, hogy érdemes-e így spórolni.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward