Shop menü

MEGINT ÚJ ELŐFIZETÉSI OPCIÓ JÖTT AZ X-NÉL

Ezúttal a szervezeti felhasználók számát szeretnék gyarapítani, és az eddiginél sokkal olcsóbb csomag futott be néhány korlátozással.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Megint új előfizetési opció jött az X-nél

Az X folyamatosan azon dolgozik, hogy minél több előfizetőre tegyen szert. A mikroblog külön kék és arany hitelesítési jelvényeket is „árul”, és az arany a vállalatok számára van fenntartva. Ezt azonban annyira drágán mérte eddig, hogy tényleg csak a nagyobb piaci szereplőknek volt megfizethető, de ezen most változtatott .

1000 dollárt, illetve Magyarországon például 450 ezer forintot kellett havonta fizetni a vállalatok számára fenntartott arany jelvényért.

A szervezeti előfizetés sok érdekes lehetőséget foglal magában a hagyományos opciókhoz képest. De azért az belátható, hogy egy kisebb vagy még akár egy közepes vállalkozás, egyszerűen nem engedheti meg magának azt, hogy havonta csak a mikroblogos előfizetésre ennyit szánjon. Az X szeret elég meredeken árazni, de ezt valószínűleg mostanra ők is belátták, és előhúztak a kalapból egy megfizethetőbb opciót.

A „Basic” vállalati előfizetés 200 dollárt kóstál majd havonta, a hazai közönségnek pedig 90 ezer forintjába fog ez kerülni, ha kedvet kap hozzá.

Ezt az előfizetést már egy évre egy összegben is lehet rendezni, amivel egy kisebb összeg megspórolható. 905 ezer forintért cserébe lehet 12 hónapra letudni a szolgáltatás használati díját. Tehát majdnem két teljes hónap költségét meg lehet takarítani ilyen módon. A teljes eléréshez képest persze ebben az esetben már le kell mondani néhány dologról.

Az olcsóbb vállalati csomaggal már nem jár alapból az a kétszeresre növelt elérés, amit a szervezetek eddig automatikusan kaptak a havi 450 ezer forintos összeg kifizetését követően. Emellett pedig le kell mondani arról a lehetőségről is, hogy dolgozók profilját tudják a szervezet fiókjához kapcsolni némi felár ellenében. De sok jó extra viszont már a szerényebb összegért cserébe is hozzáférhető, kezdve az arany színű jelvénnyel.

Galéria megnyitása

A vállalati előfizetők kiemelt támogatásban részesülnek az X részéről akkor is, ha nem a méregdrága csomagra fizetnek be. Megkapják továbbá a Premium+ előfizetéssel járó összes funkciót is. Tehát például sehol nem fognak hirdetésekkel találkozni. Jó dolog, hogy tudják a bejegyzéseket szerkeszteni, eleve megoszthatnak terjedelmesebb posztokat is, amikben részletesebb tájékoztatást tudnak nyújtani a követőik számára.

Az X kísérleti jelleggel már álláshirdetések kezelésére is szolgál. Az egyelőre még béta fázisban levő funkció révén a szervezeti fiókoknál meg lehet jelölni, hogy milyen pozíciókba keresnek munkavállalókat. Ezáltal a közönségük láthatja, ha üresedés van, és az elkötelezett követők közül kerülhetnek ki az új dolgozók. Ez a funkció még nincs kész, de elérhető lesz az alap csomaggal együtt is.

Taktikai lépés vagy a kudarc jele az új csomag?

Rossz nyelvek szerint azért is jöhetett az új előfizetési opció, mert a cég nem tudott annyi szervezetet megfogni az 1000 dolláros, illetve 450 ezer forintos csomaggal, mint amennyit szeretett volna. De szimpla taktikai húzás is lehet, hogy erre az opcióra mostanáig várni kellett, és eredetileg is tervezhette a cég a fapados lehetőséget.

Akik mindenképpen vágytak az arany hitelesítési jelvényre, és megtehették, hogy kifizetik a nagyobb összeget, azok mostanra befizettek erre, és valószínűleg felvettek kapcsolódó dolgozói fiókokat is. Így kitartanak a csomagjuk mellett. Ha azonban egyszerre indítja el a cég a két opciót, sokan talán csak az olcsóbb lehetőségre neveztek volna be, hiszen az árkülönbözet borzalmasan nagy.

Az X az idei évben újabb funkciókat vezethet majd be, amiket  különböző előfizetési lehetőségekhez kapcsolhat, hogy azokat még vonzóbbá tegye a vállalatok számára.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére