Megakasztják a Google mobilhirdetési tervét?

Akadályokba ütközhetnek a Google felvásárlási tervei az AdMob mobilhirdető vállalattal kapcsolatban, miután az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) jelezte, hogy kételyei vannak az ügyletet illetően.

Megakasztják a Google mobilhirdetési tervét?

Akadályokba ütközhetnek a Google felvásárlási tervei az AdMob mobilhirdető vállalattal kapcsolatban, miután az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) jelezte, hogy kételyei vannak az ügyletet illetően.

A jelek szerint a bizottság illetékes ügynökei kiterjedtebb vizsgálódásba kezdtek annak feltárása érdekében, hogy mennyire is veszélyeztetné a mobilhirdetési piac versenyhelyzetét a tervezett felvásárlás; úgy tűnik, ennek keretében más érintett vállalatok véleményét is kikérik az ügyről.

Ennek fényében valószínű, hogy nem fog minden simán menni az ügyben, és hogy az FTC - legrosszabb esetben - meg is tilthatja az egyesülést, vagy - jobb esetben - előírhat bizonyos változtatásokat, kikötéseket vagy feltételeket. Hivatalosan persze egyik oldal sem kommentálta a fejleményeket.

Külső megfigyelők, elemzők és kritikusok szerint a Google hirdetési hatalma és befolyása már most is vitathatatlan - egyedül a mobilpiacot nem hódították még meg, mivel ott egyelőre épp a szóban forgó AdMob uralkodik, platformfüggetlenül.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward