Még mindig sláger a mobil és a tévé

Még mindig sláger a mobil és a tévé

A mobiltelefon és az lcd televízió még mindig keresett termék a belföldi piacon - nyilatkozta lapunknak Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója. A vállalat etermékeknél az első negyedévben is növekvő eladásokat tapasztalt, igaz, a háztartási gépek vagy éppen a légkondicionáló berendezések forgalma már érezhetően esett. Az idei számok egyelőre kismértékben elmaradnak a tervektől, de az LG hazai leányvállalatánál egyelőre nem aggódnak. A cég a jelenlegi helyzetben az előre menekülést választja: a marketingnek továbbra is fontos szerepet szánnak, és a folyamatos termékfejlesztéseket is minél hamarabb piacra akarják dobni. Az LG az üzleti értékesítést szintén erősíteni akarja: ennek részeként például a nemrég megnyílt új budapesti bemutatótermükben külön részleget hoztak létre szállodák, továbbá kis- és középvállalati üzleti vásárlók részére.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward