Még mindig a lapostévé a nyerő

Még mindig a lapostévé a nyerő

Megnégyszerezte nettó nyereségét az LG: a dél-koreai óriás 2,05 ezer milliárd won (1,8 milliárd dollár) profitot jelentett 2009-re, szemben a 2008-as 483 milliárd wonnal, miközben a vállalat eladásai 10 százalékkal, 30,5 ezer milliárd wonra nőttek.

A világ második legnagyobb televízió márkája és harmadik legnagyobb mobiltelefon-gyártója elsősorban extra vékony kijelzőinek és lapos televízióinak tudja be a jó eredményeket.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward