Lefelé kell nyitni a piacon

Lefelé kell nyitni a piacon

Sok más szektorhoz hasonlóan az elektronika sem lesz már ugyanolyan, amilyen a válság előtt volt - véli Stark István, a Panasonic South-East Europe vezérigazgatója. A jövőben minden nagyobb vállalat jelentős megújuláson esik át valamely területen, legalább két-háromévente. Ha a nagy gyártók növekedni akarnak, akkor nyitniuk kell az alacsonyabb jövedelmű fogyasztói szegmensek felé. A termékeknek pedig az olcsóbb területeken is ugyanazt a színvonalat kell nyújtaniuk, mint amit a fogyasztók elvárnak az adott márkától. Az olcsó tévén ugyanolyan szépnek és élesnek kell lennie a képnek, mint a drágán, csak éppen nem lesz felszerelve internetkapcsolattal és hatalmas belső memóriával.

8. oldal

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward