Küszködnek a keresők

Új fejlesztésekkel próbál lépést tartani a Google-el a Yahoo és a Microsoft.

Küszködnek a keresők

Új fejlesztésekkel próbál lépést tartani a Google-el a Yahoo és a Microsoft.

A Media Matrix adatai szerint jelenleg a Google az amerikai kereső-piac 56,5%-át uralja, míg a Yahoo és a Microsoft részesedése ugyanitt csupán 11,3%.

Nem meglepő tehát, ha mindkét "kis hal" minden erejét megfeszítve igyekszik valami módot találni az uralkodó óriás trónfosztására. A Yahoo úgy próbál közelebb kerülni ehhez az ambíciózus célkitűzéshez, hogy egyre több lehetőséget kínál a felhasználóinak a szolgáltatásaik finomítására, minél pontosabb személyre szabására, valamint azzal is, hogy közvetlen linkeket kínál képekhez, zenékhez és videókhoz a keresések eredményeit felvonultató oldalon.

Eközben a Microsoft Live Search-je nem kevesebb, mint megnégyszerezte a "hatótávját", vagyis négyszeresére bővítette a kereshető oldalak regiszterét, és szintén egyre jobb eredményekkel szolgál egyre specifikusabb keresési kívánalmakhoz is.

Még rosszabb a versenytársak helyzete az Egyesült Királyságban, ahol is a Google a teljes keresési piac 75%-át tartja kézben.

Mindeközben egyre nő ugyan a metakeresők száma is (más keresőkön kereső keresők), de ennek a hatása szinte nem is érzékelhető a piacon.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward