Különös Guinness rekordott állított fel az LG

Az LG aktuális zászlóshajója, a G3 olyan hatalmas hírdetőtáblán díszeleg, hogy azt még a Guinness rekordok közé is felvették.

Különös Guinness rekordott állított fel az LG

Az okostelefonokhoz napjainkban már rengeteg rekord fűződhet. Lehet egy készülék például egyedülállóan vékony, ilyen például a Gionee Elife S5.1, ami mindössze 5,15 milliméterbe sűrít össze mindent. Vagy lehetnek valaminek kiemelkedő eladási statisztikái, mint például amilyet a napokban állított fel az iPhone 6 és a 6 Plus, miután 10 milliós forgalmat generáltak három nap leforgása alatt.

Az LG G3 új rekordja is olyan, amitől nem lett sem jobb, sem pedig rosszabb maga az okostelefon, de ez hosszú időre (talán örökre?) odavésődhet a neve mellé. De miről is van szó? Nos, Szaúd-Arábiában akkora hirdetőtáblát kapott a masina, hogy azt minden bizonnyal még több kilométeres távolságból is látni lehet. Olyannyira monumentális lett az végeredmény, hogy a Guinnes szövetség is hitelesítette a paramétereit. A rekordok közé a világ valaha volt legnagyobb kültéri, hirdető építményeként került be az LG G3 "táblája".

Az óriási konstrukció a szaúdi Riyadh mellé került, a belvárosban ugyanis nemes egyszerűséggel el sem fért volna. Az alkotás 240 méter hosszan követi a mellette haladó utat – finoman ívelve – és átlagosan 12 méter magasra tornyosul, tehát egy háromemeletes panellakás elbújhatna mögötte. A helyenként kimagasló G3 grafikák révén a teljes felülete eléri a 3000 négyzetmétert. Nem hivatalos információk szerint az LG nem kevesebb mint 1800 tonna acélt használt fel, és bizony más anyagok is alkotják az egyedi hirdetőfelületet, tehát valószínűleg több mint kétezer tonna nehezedik a homokra.

Ez az elképesztő beruházás vélhetően nem túl kifizetődő a vállalat számára, de tény, hogy a reklám nagyon bevált. A közlemény szerint egyébként figyelembe vették az elhelyezéskor, hogy rögtön mellette ott a város repülőtere is. Tehát minden utas, aki a King Khalid repteret használja szinte akaratlanul is vetni fog egy pillantást az óriási felületre, ami az LG G3-at hivatott népszerűsíteni. A dél-koreaiak számítása szerint 25 millió dollár bevételt hozhat a reklám, ami azért meglehetősen ambiciózus becslésnek tűnik.

Az LG egyébként nem véletlenül ennyire büszke az okostelefonjára. Ez a vállalat első olyan készüléke, amit még az uralkodása alatt több mint 10 millió példányban adtak el. Ráadásul lényegében az első olyan eszköz a piacon, ami szélesebb körben kínál Quad HD felbontású megjelenítőt, ami egészen elképesztő 534 PPI-s pixelsűrűséget jelent.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward