Jön a tízezer forintos Panasonic tévé

Jön a tízezer forintos Panasonic tévé

A vállalat ezért azt tervezi, hogy 50 dolláros tévéket, 100 dolláros légkondicionálókat és 200 dolláros mosógépeket fejleszt ki, amelyek egyrészt szerényebb tudásúak lesznek több száz vagy ezer dolláros társaiknál, másrészt képességeiket hozzáigazítják az egyes helyi piacok igényeihez. A japán nagyvállalat vezetőinek a Nokia példája lebeghet a szeme előtt, amely évekkel ezelőtt elkezdett egyszerű, olcsó telefonokat gyártani, amelyekkel meghódította a szegényebb országok vásárlóit. A Panasonic arra számít, hogy 2013-ra a feltörekvő országok lesznek a fő tengerentúli piacai, megelőzve az USA-t és Európát. Ezeken azonban a kisebb helyi márkák gyártóival kell versenyeznie, amelyek megtanulták, hogyan érhetnek el profitot olcsó - pestiesen szólva sokszor gagyinak minősíthető - termékeiken.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward