Jó hátszéllel nyomul előre a djuice

Jó hátszéllel nyomul előre a djuice

Sikeres volt a djuice márka kiválása a Telenor cégből, a tulajdonosok elégedettek az április óta eltelt időszak eredményeivel. Mára egyértelmű, hogy egy szeparált márkáról van szó - mondta Bíró Balázs, a djuice igazgatója. Jelenleg körülbelül 400 ezer djuice-előfizető van, az elmúlt fél év alatt 70 ezer új előfizető jött a céghez, de körülbelül ennyi le is morzsolódott, mivel már csak a 26 évnél fiatalabbak márkája a djuice. Az igazgató azt is elmondta, hogy a hároméves terv szerint a jelenlegi előfizetői szám duplázódik.

A fiatalokat célzó Red Bull telefon bevezetése sem gyakorolt negatív hatást a djuice-ra. Ráadásul a márka előfizetői sokat beszélnek, ARPU (havi átlagos költés)-rátájuk magas - tette hozzá az igazgató. Egy kutatás szerint a márka ismertsége közel van a három szolgáltatóéhoz, miközben a djuice építésére az előbbieknél jóval kevesebbet költenek. A kutatás szerint a fiatalok újítónak, eredetinek, érdekesnek, merésznek tartják a márkát. A készülékek közül pedig az érintőképernyős a legnépszerűbb a 15-19 évesek körében.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward