Shop menü

ITT A TUTI BIZNISZ, MUTATJUK, HOGY KÖLTS EL 40 EZER DOLLÁRT

Bejelentették az Apple Vision Pro Caviar Editiont, ami a Caviar saját akciója, és a fényűzés maximalizálása mellett még érdemi fejlesztést is tartogat.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Itt a tuti biznisz, mutatjuk, hogy költs el 40 ezer dollárt

Az Apple csillagászati, 3500 dolláros áron jelentette be a WWDC keretében az első VR/AR szemüvegét, a Vision Prót. Bár a készülék egészen kivételes lehetőségeket is biztosít, sokan felhördültek az ára miatt. A Caviar azonban úgy érezte, hogy az emberiség érdekében el kell készítenie a saját verzióját.

Galéria megnyitása

A Caviar mobiltelefonjainál már megszokhattuk, hogy színaranyba, drágakövekbe és más luxus anyagokba vannak foglalva, a Vision Pro Caviar Edition pedig lényegében ugyanezt nyújtja, csak már egy vegyes valóság szemüveg formájában. És még sokkal drágább lett, mint magában a Vision Pro, hiszen ezért a termékért már 40 ezer dolláros összeget kell majd kifizetni.

Ez elsőre minden bizonnyal sokkolóan hangzik, de az az igazság, hogy a termék simán megéri az árát, ha hihetünk a vállalatnak.

Azt állítja a Caviar a kiadott közleményében, hogy a Vision Pro dekorálására több mint 1,5 kilogramm 18 karátos aranyat használ fel. Na most, ha ez így van, akkor a Vision Pro Caviar Edition minden további nélkül jó befektetésnek tekinthető, ugyanis a hír írásának pillanatában a 18 karátos arany ára kilónként 46 ezer dollár. Nem tudni, hogy most itt éppen milyen csúsztatás van a történetben, de amennyiben valóban benne lenne 1,5 kilónál is nagyobb tömegű 18 karátos arany a szemüvegben, akkor csak ez alapján közel 70 ezer dollárnyi nemesfémet tartalmazna.

Galéria megnyitása

A Caviar érdekes módon még érdemi fejlesztéssel is készült a termékhez. A bearanyozott Vision Pro esetében megjelent egy olyan kiegészítő a szemüvegen, amivel el lehet takarni az EyeSight képernyőt. Ez az a panel, ami kívülre került a készüléken, és látni lehet ezen keresztül a felhasználó szemeit, illetve elhomályosítva azt is, hogy mit lát éppen a szemüvegen belül. A vállalat ezt egy biztonsági fejlesztésként kezeli, a magánélet védelmére szolgál a takaró, amit fel lehet hajtani, és akár el is lehet távolítani.

Galéria megnyitása

A tervezőket olyan termékek ihlették a sajtóanyag szerint, mint Tom Ford felhajtható előlapos szemüvege és a Gucci símaszkja. A szövetes fejpánt alapját megtartotta a Caviar, hogy a tartásról megfelelően gondoskodjon, de erre rákerült egy Connolly bőr bevonat. A Connolly bőrt számos luxusterméknél használják, és például a Rolls-Royce-ok, Bentley-k belterében is jelen volt ez. Fekete titán részei is vannak a szemüvegnek.

Galéria megnyitása

A Vision Pro esetében már önmagában problémás a nagy tömeg az eddigi beszámolók szerint, a Vision Pro Caviar Edition pedig valószínűleg már 30 perc viselést követően is komoly nyakfájdalmakat okozhat majd – főleg akkor, ha az EyeSight képernyő takaróeleme is fent van a frontján, ami ugyanúgy szín arany, mint a keret.

Galéria megnyitása

A Caviar 24 példányban tervei legyártani ezt a luxusterméket, szóval a rendelésekkel érdemes lesz sietni. Mivel még önmagában a Vision Pro is csak 2024 elején fog kereskedelmi forgalomba kerülni, így nem meglepő módon ez a termék is csak jövőre lesz elérhető, 2024 őszére készülhetnek el az első példányok. A Caviar oldalán lehet értesítést kérni, ha valaki nem akar lemaradni erről a remek ajánlatról, ezt érdemes beállítani.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére