Indulhat az Apple-Google harc

Indulhat az Apple-Google harc

Hadjáratot indított az Apple a Google keresőóriással szemben a mobilreklámok területén, legalábbis erre utal az iPhone-ra szánt iAd bemutatása. A lépés komolyan érintheti a Google reklámtevékenységét, illetve főleg a mobiltelefonos reklámok irányába történő expanzióját. Steve Jobs Apple-vezér szerint nem a Google keresés alapú reklámjai jelentik a mobilhirdetések jövőjét, mivel utóbbi esetben a felhasználók böngészés helyett sokkal inkább alkalmazásokat használnak - írta a Financial Times. Az Apple még idén bevezeti iPhone, iPod Touch és iPad készülékein az új reklámplatformot. Februárban az egyik legnagyobb mobilhirdetési hálózat, az AdMob adatai alapján az iPhone-ok és az iPod-ok a teljes reklámpiac 40 százalékát fedték le. Az új platformmal az Apple az alkalmazásokon belül helyezi majd el a reklámokat, a bevételből pedig 60 százalékban a fejlesztőket illeti majd.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward