"I'm a PC" Microsoft-módra, élőben

Sokszínűség, emberek, jókedv, vidámság és derű - így lehetne összefoglalni az MS új reklámfilmjeit, amelyekkel láthatólag valóban sikeresen lépett át a kampánya második szakaszába, az eredeti terveknek megfelelően. Még akár tényleg hatással is lehetnek a nagyközönségre, annak ellenére is, hogy konkrétan a Windowsról és annak konkrét képességeiről és lehetőségeiről még mindig nem esik egyetlen árva szó sem.

"I'm a PC" Microsoft-módra, élőben

Sokszínűség, emberek, jókedv, vidámság és derű - így lehetne összefoglalni az MS új reklámfilmjeit, amelyekkel láthatólag valóban sikeresen lépett át a kampánya második szakaszába, az eredeti terveknek megfelelően. Még akár tényleg hatással is lehetnek a nagyközönségre, annak ellenére is, hogy konkrétan a Windowsról és annak konkrét képességeiről és lehetőségeiről még mindig nem esik egyetlen árva szó sem.

És hogy akkor miről? Az emberekről, az életről, hogy mennyi félék vagyunk, és hogy mennyi mindenhez használunk PC-ket, mennyi különböző területen, a világ minden táján, mindenféle stílusban és módiban. Ha csak az Apple-féle "szemüveges, barna tweed-öltönyös, alapvetően kedves, de mégis kissé butuska" PC-sztereotípia megcáfolásának célkitűzését vesszük alapul, úgy az új reklámok valóban fényes sikert aratnak: nyitnak kedves PC-emberkénk klónjával az Apple-féle fehér háttér előtt, ő kedvesen elmondja vagy azt, hogy sztereotípiává tették, vagy azt, hogy nincs egyedül, aztán máris vált a kép, és nézhetjük a sok-sok elégedett, ezerszínű felhasználót, akik mind büszkén vallják magukat PC-knek.

Feltűnnek az előre jelzett hírességek is (Bill Gates, Deepak Chopra, Eva Longoria, Kevin Spacey) - a Microsoft munkatársainál pedig (így Gates-nél is) feltűnik egy, a nevükből képzett @windows.com-os e-mail-cím, hogy még jobban kihangsúyozza az emberi tényezőt. Ez így tehát mind rendben is van, a hangulattal tényleg nincsen probléma, jópofa, kedves és derűs filmecskék ezek, amik garantáltan nem rontják el az ember kedvét - sőt.

Ami azonban hiányzik belőlük, az továbbra is a fent említett tényszerűség és szókimondás a Windows adottságai iránt, de úgy látszik, ez tényleg csak a kampány legvége felé válik majd ténylegesen aktuálissá (talán), addig láthatólag tényleg a hangulatot kívánják megalapozni és előkészíteni mindenkit az üzenet fogadására (plusz azt korábban is kijelentették, hogy legalábbis összemérni nem akarják a PC-ket a Mac-ekkel). A Windows "említése" egyelőre ugyanis kimerül abban az előző filmekből már megszokott gyakorlatban, hogy a klipek végén bevillantják a Windows-logót.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward